perjantai 13. marraskuuta 2015

My new baby☆

Tätä on odotettu! Olen pyöritellyt erilaisia vaihtoehtoja mielessä, miten pääsisin tästä huono kuvanlaatu- ongelmasta pois. Mikä tulisi kaikista edullisimmaksi. Koska vanha kamerani on oikeasti ei-niin-hyvä, jouduin toteamaan että eipä tästä ole ulospääsyä on the cheap way, vaan täytyy ostaa uusi kamera. Tutkiskelin eri vaihtoehtoja, haluanko vanhemman mallin ja siihen toinen objektiivi, vai uudempaa ja ilman erillistä objektiivia. Jälkimmäinen tuli halvemmaksi, ja Patrician kanssa kuvaillessa rakastuin hänen kameraansa. Kuinka helppo ja kätevä se on, ja kuvat OVAT hyviä.

Onneksi kamera ei ollut tämän kalliimpi. Olen nimittäin suurien hankintojen äärellä, sillä minun kännykkäni on sanonut itsensä irti, ja olen nyt uuden kännykän oston edessä. Olisin halunnut iPhone 6s:n, mutta näyttää siltä että saan tyytyä vain 6:seen, sillä se oli satasen halvempi, ja nyt en todellakaan ole mielelläni miltei kahdeksaasataa euroa sijoittamassa kännykkään. Kauheaa, kunnon first world problemit minulla, kun joudun nyt näin vaatimattomasti tyytymään hitusen huonompaan kalliiseen puhelimeen, haha. Välillä sitä kyllä tekee mieli katsoa peiliin ja miettiä ihmisiä joilla oikeasti menee kurjasti, ja itse harmistuu jo iPhone 6:sesta. Muttamutta, kohta esittelen täällä uutta kännykkää kuorineen! Olen suunnitellut että kun saan toimivan puhelimen jossa on parempi kamera ja joka toimii jouhevammin, voisin ladata snapchatin itselleni! Nyt olen vältellyt kaikkia sovelluksia, jotka vaan voisivat hidastaa omaani yhtään enempää.

13 kommenttia:

  1. Olin myös tilaamassa uutta Olympus- kameraa, mutta ne oli hulluilla päivillä loppuneet. Onneksi löysin vanhan kamerani kaapista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen itte kyl Olympuksia, oon tykännyt et ne on tosi hyviä, kätevän kokoisia ja semiedullisiakin :) Hyvä et löytyi! :)

      Poista
  2. That looks like a wonderful camera...your baby is perfection! :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Thank you ^_^ I hope it is as good as I wait it will be.

      Poista
  3. Multa löytyy sama kamera mustana! On kyllä sikakätevä ja oon ollu tyytyväinen :) Mitä nyt joskus heittää värejä liian punaseks/liian siniseks, mut sit pitää vaan vähän säätää :D Uusi objektiivi olisi hankinassa, mutta ne ovat niin kalliita näille minijärkkäreillekin :( nyyh.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo huomasin kans kun katsoin niit objektiivei ettei oo halpaa lystiä niiden hankinta :( Mut mitä oon vähäisen automaatilla testaillut ni tykkään kyl ^_^ <3 Ja kiva kuulla että säkin oot pitänyt, eiköhän tää sit ollu ihan nappiostos! :)

      Poista
  4. Ihanan värinen kamera! Varmasti tulee hyviä kuvia. Vaaleat värit on niin ihania. Jos en olisi niin merkki uskollinen canonin järkkärille ja pitäisi nykyistä kameraani loistavana minulle valkoinen kamera olisi varma hankinta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo pakko oli ostaa valkoisena kun se oli vaihtoehtona! :) Mä oon jo muotoutunu merkkiuskolliseks tolle Olympukselle, ihanan helppo kamera XD

      Poista
  5. Olen seurannut elämääsi useamman vuoden netissä (alunperin lolitan kautta), mutta en ole koskaan kommentoinut mitään. Nyt on kuitenkin pakko tulla sanomaan, että olen niin onnellinen puolestasi! On ihana nähdä, kaikkien niiden hankalien asioiden jälkeen, että sinulla menee hyvin! Keep going girl!

    PS. Tykkään myös siitä, että postailet välillä "asiasta", esim kauneusleikkauksista ja sun muista tällaisista ja kerrot mielipiteesi avoimesti. Olet myös todella kaunis, sekä meikillä ja ilman!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww voi kiitos kaunis <3 Todella ihana kommentti, lämmitti kyllä meikäläisen mieltä kovasti :) Ihana kuulla <3 <3 ^_^

      Ja kiva et asiapostauksista tykätään, niitä tulossa siis jatkossakin!

      Poista
  6. Pretty cute camera! I need to get a new camera myself

    Join my giveaway!
    http://gyarucutie.blogspot.com/2015/11/xmas-giveaway.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. I left comment for u ^_^<3

      And I really recommend this camera, it is amazing!

      Poista
  7. Oi, tää postaus tulikin hyvään saumaan, oon nimittäin just miettinyt ton kameran hankkimista! :) Toi koko ja näppäryys nimenomaan houkuttaa, ettei aina tarvitsisi kanniskella paljon tilaa vievää järkkäriä mukana!

    VastaaPoista