maanantai 19. lokakuuta 2015

Indiedays blog awards situation! Can't be more happy!☆

Tarvitseeko muuta sanoa? Olettekin varmaan huomanneet, että käynnissä on Indiedaysin inspiraatiokilpailu, jossa on mahdollisuus äänestää omasta mielestään inspiroivimpia blogeja. Oman blogini nurkkaan on ilmestynyt tuo "Äänestä minua"-nappula, sillä olen mukana kilpailussa! En ole koskaan aikaisemmin osallistunut mihinkään tällaisiin, sillä en ole kokenut blogini olleen vielä valmis siihen. Nyt, kun Tuuli Maria edustaa sitä mitä haluankin, ajattelin että why not, kokeillaan!

Ja se kannatti! Suoraan sanottuna en uskonut pääseväni juurikaan mihinkään osallistumalla tähän kisaan. samassa kategoriassa kanssani (Lookbook-osiossa) oli ihan huippuja blogeja, mm. yksi minun omista lempibloggaajista joka sai oman ääneni, ja näköjään hänelläkin on uskollinen lukijakunta, kun on päässyt top kymppiin! :) En oikeasti tiedä mitä sanoa, tämä tuntuu jo suurelta voitolta minulle. En uskonut että sijoittuisin edes näin hyvin!
Kilpailua on jäljellä vielä noin viikko, 25.10. äänestysuurnat sulkeutuvat. Viimeisiä viedään, ja jos koet, että blogini on ansainnut äänen, käy heittämässä sellainen TÄNNE Tuuli Maria-blogille! Palkintoja arvotaan äänestäneiden kesken, joten heitä ihmeessä omat yhteystiedot osallistumisen yhteydessä. Jos sinua kiinnostaa, mitkä blogit ovat saavuttaneet jo Top10-sijoituksen, sen voi kurkistaa täältä. Huhhuh, minun oli tarkoitus pitää tänään bloggausvapaapäivä, mutta enhän minä tämän uutisen jälkeen vaan voi! Kiitän kaikkia äänestäneitä ja äänestäviä, olette parhaita ja teette bloggaamisesta entistäkin kivempaa! <3

2 kommenttia:

  1. Wiii! Paljon onnea! <3 yritin etsiä täältä sun facee olosin laittanu sulle siellä yvn mut en löytäny sua mistään:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uuu hei mä voin laittaa sulle faces yv!! Mullei oo facebookkii tääl missää esil kun en oo sinne blogisivuu luonu ; w ;

      Poista