maanantai 15. helmikuuta 2016

Cheap beauty tips: Cute nails☆

Kyllä on vaikeaa saada nyt tällaista vapaamuotoisempaa tekstiä kasaan, kun juuri kiroittelin useamman sivun lastensuojelusta ja huostaanotoista kaikkine lähteistyksineen, ja nyt pitäisi sitten kirjoittaakin kosmetiikasta ja ilman lähteitä ja lähteistyksiä ja ei-niin-ammattimaisella tyylillä. Niin tönköstihän tämä alkaa! Sain siis idean vähän aikaa sitten, että voisin alkaa julkaisemaan vinkkejä, mistä saada hyvää ja edukasta kosmetiikkaa, ja kauneus ja muotijuttuja ylipäätään. Ensitarkoitus oli vain lonia pikkuostoksia yhteen postaukseen, mutta enemmän te saatte irti tällaisesta postaustyylistä, lisäksi minä saan kivasti postaustahtie pidettyä yllä *krhmkrhm*
Aloitetaan tämä postaussarja sitten kynsijutuilla! Minulla kynnet ovat olleet sellainen ongelma-alue itsessäni, ettei kynsilakat pysy ja kynnet varsinkin anoreksian jälkeen menivät entistä huonompaan jamaan (ja huonothan ne siis toim. huom. oli jo ennestäänkin). Rakennekynsiä en ole harkitsemista pidemmälle vienyt, sillä mitä muutamat omatekemät kynnet minulla oli, en minä niiden kanssa osaa olla. Tuntuu tyhmältä ja hankalalta ja nypin kynnet ennemmin myöhemmin pois, joten turhaa niistä olisi maksaa 50-100€ että voisin viikon pitämisen jälkeen todeta etten tykkää. 
Onneksi on kuitenkin sellainen pihistelijän taivas kuten eBay! Olen useampaan otteeseen tilaillut kynsiä eBaystä, ja hinta-laatusuhde on mahtava! Nytkin postiluukusta tipahti noin viikko sitten uudet tekokynnet, jotka voi laittaa kynsiä sievistämään milloin lystää; Ja nappaista irtikin sitä mukaan kun niitä ei enää tarvitse. Tällaiset kynsipaketit eivät maksa paljoa, omistani pulitin 2,29€ postikuluineen, ja toimitus kesti noin viikon. Vaihtoehtoja kynsille on lukemattomia, eikä ainoat vaihtoehdot ole tällaisia minun silmää miellyttäviä pastellisöpöyksiä, vaan löytyy kaikkea halloweenteemasta englanninlippuun asti, joten jokaiselle löytyy varmasti miellyttävä kuosi. Paketissa tulee mukana myös kynsiliima, joten sitä ei tarvitse lähteä erikseen ostamaan (välttämättä, sillä itsellä on käynyt muutaman kerran niin että liima oli kuivahtanut tuubiin ennen kuin sitä olin kertaakaan avannut. Eli tämä nyt on jo ihan tuurista kiinni. Onneksi liiman voi tilata erikseen myös eBaystä, eikä sekään maksa euroa enempää!)
Tässäpä siis linkki kauppaan josta nämä kynnet itselleni nappasin, ja hakemalla löytyy lisää! Tekokynnet ovat tosiaankin aikamoinen pelastus tällaiselle epäkynnelle, joka ei saa kynsilakalla kaunista jälkeä aikaiseksi, ja asukuvissa ei näytä hyvältä kun kynnessä on epämääräisiä riekaleita vanhaa kynsilakkaa jäljellä. Onneksi ratkaisuita löytyy. Pitää miettiä omia häitä varten, että tulisiko silloin satsattua ja laitettua rakennekynnet, mutta veikkaampa että silloin mennään naturellikynsillä tai vaihtoehtoisesti näillä vastaavanlaisilla tekokynsillä. Toivottavasti tällaisista postauksista on teille apua, ja minulla onkin listatolkulla meikkijuttuja esittelyä vaille. Toiveissanne oli YSL- valokynän esittely ja sekin on tulossa, kuhan vaan saan kuvat napsittua postausta varten :) 

20 kommenttia:

  1. Tämä postaussarja tulee olemaan minulle superhyödyllinen ^_^ Olen vasta pari vuotta ollut kiinnostunut kosmetiikasta ja laittautumisesta, niin olen uunona kaupoissa. Kauheeta jos teini-ikäinen minäni tietäisi XD

    Minulla on sama ongelma, mitä noihin laitettuihin kynsiin tulee. Pari kertas kaveri on tehnyt mulle geelikynnet ja en voi olla nyppimättä niitä. Kuin joku stressilelu. Kynnet menee aina tosi pahaksi kun ei poista niitä oikeilla aineilla. Viikon ne yleensä pysyy, mutta heti kun alkavat jostain vähänkin repsottaa niin olo on kuinlapsella jolla hammas heiluu XD

    Aivan ihanat nuo kuviesi kynnet <3 Minulla on parit lahjaksi saadut kynnet.En ole niitä käyttänyt kun kokemukset niihin on tainneet olla jostain ala-asteen naamiaisista. Putoilivat muutamaan tuntiin. Olen säästänyt niitä johonkin erityistilaisuuteen, kun pelkään niiden putoilevan ja hukkuvan. Ehkä noita vois vähän vähemmän maailmanluokan tapahtuman kunniaksikin pitää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No jep, mä kans nyysin aina kynnet irti ja just kun totean ettei raapiminen suju niin hyvin rakennekynsillä kuin omilla, niin siitä saa motivaatiota raastaa irti niitä :D Upeitahan rakennekynnet on, osaisi vaan itsekin pitää niitä.

      No joo, se kyl on et liiman pitää olla tosi pitävää jos meinaa kynsien pysyvän. Mulla on joku todella eu-direktiivien mukainen kiinasta ostettu superliima joka kyllä pitää kynnet kiinni! Ne mitä Seppälästä joskus sai ei ole mistään kotoisin, ihan lurua ja ripsiliimakin pitää paremmin.

      Ja ihana kuulla et tää postaussarja voi olla hyödyllinen <3 Listalla onkin jo toinen postaus tulossa :))

      Poista
  2. Kynsienlaitossakin kehittyy vuosien varrella ja toki voi tekokynsiä käyttää.Nyt oma kynsiharrastus hieman vaihtelee kun aikaa ei jää laitella,mutta poika on tärkeämpi ehtiihän tuota vielä kun se kasvaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No jep, kyllä sitä kerkeää sitten kun kiireet vähän hellittää :) Kyllä siinä touhussa tulee kehityttyä, itse olen vain liian malttamaton :D

      Poista
  3. Omalla kohdalla taas rakennekynnet voittaa ihan sata nolla. Omat kynteni ovat helposti liuskoittuvat ja myös heikkenivät omien syömishäikkien myötä. Parannuttuani innostuin kynsien laitosta vähän liikaakin ja hommasin geelivehkeet, ja nyt on ollut rakennekynnet sitten pieniä lyhyitä taukoja lukuun ottamatta viitisen vuotta! Itse tehtynäkin pysyy kolmesta viiteen viikkoa ja itse koen rentouttavana askarteluna tuon geelien laiton. :) Rakennekynsiä voi myös lakata, ja lakat pysyy ihan tautisen hyvin kynsillä <3
    Noita koko kynnen tekokynsiä kokeilin ala-asteella viimeksi, silloin liimojen laatu oli sitä, että kerran raavit päätä niin kynnet lenteli pitkin seiniä. :D Toivottavasti nykyään on vähän parempia. Sokokselta taitaa saada nykyään niitäkin malleja, missä on kaksipuoleinen tarra kiinni tuossa tekokynnessä ja se vain painetaan omalle sormelle paikalleen! Kauneusterveys-lehdessä näin joskus juttua niistä, vaikutti ihan näppärille ja kokeilisin kyllä jos en olisi niin rakennekynsifanaattinen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla kans on omat geelikynsilaitteet mutta... kauheeta säätöä ja kun se on kuitenkin useamman tunnin projekti niin ei sitä ole jaksanut käyttää; Missähän lienee nykyään koko setti! Onhan se varmasti mielekästä nikkarointia, mä itse delegoin kuitenkin kynsien laiton sun muun jollekulle muulle, ja maksan mieluummion kavetille joka laittais :) Mä en vaan pysty olemaan niiden kanssa, tykkään omista kynsistä enempi, vaikka ne rumat ovatkin.

      Joo, mulla on aina ollut jotain megagigasuperliimaa, jonka olen kiinasta tilannut. Sillä kyllä pysyy kynsi kuin kynsi. En mäkään luota noihin perus Seppälä-hooämmä-liimoihin, niillä ei tee itselleen muuta kuin pahan mielen :'3

      Poista
  4. Vastaukset
    1. Voi kiitos kiitos <3 :) Mäkin tykkään kun nää on niin tyttömäiset :)

      Poista
  5. Mie myös tilaan kynsiä ebaystä :) kokeilin kerran myös geelikynsiä mutta sain ne sitten tankotreeneissä poikki, joten ei niitä enää minulle :D Irtokynnet toimii varsin hyvin juhlissa sun muissa. Kauniita kynsiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi ebayn tekokynnet on kyllä aikamoiset pelastukset :) Kiva et joku muukin turvautuu noihin!! Ja joo noi rakenne- ja geelikynnet on vähän hankalia kun käy treenaamassa jne :/ Onneksi tekokynnet voi laittaa ja ottaa pois! :) Kiva et tykkäät näistä kynsistä jotka oon tilannut <3 :)

      Poista
  6. Oo, halpaa ja kosmetiikkaa, mun lempiyhdistelmä *_* :'D Jään odottamaan jatkoa innolla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo halpa on yks mun lempisanoista! :D Toivottavasti täält tulee sullekin hyödyllisii vinkkei ^_^ <3

      Poista
  7. Oi tosi söpöt nuo kynnet ♥ Mua olisi kiinnostanut kuulla enemmän näiden käytöstä vielä eli että kuinka kauan ne pysyy hyvänä kynnellä ja pystyykö noita liimaamaan toisen kerran vielä vai ovatko kertakäyttökamaa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oah no joo ois voinut tietty tehdä astetta kattavampaa reviewiä! :( mut pysyy ihan hyvin, ja eivät ole kertakäyttöiset :) Tietty kuivettunut liima täytyy nyppiä veks ennen uutta käyttöä.ja paikallaan pysyminen on vähän päivästä kiinni, mut pääsääntöisesti kyllä pysyy useamman tunnin :)

      Poista
  8. Ihanat kynnet! Jos osaisin olla pitkällä kynsillä olisi tekokynsiä ehdottomasti hamstrattuna!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! No näähän on siitä kätevät et nää saa vaan napsittua pois kun alkaa pitkät kynnet haittaamaan ;)

      Poista
  9. Eksyin sun blogiin ja jäin heti koukkuun! Piti selata postauksia alusta asti, kun sulla on niin ihana tyyli :). Mä myös samaistuin suhun, koska kamppailen syömishäiriötä vastaan.. Jään ehdottomasti lukijaksi <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii kiitos ja ihana saada uusia lukijoita <3 Voi että, hei isosti tsemppiä paranemiseen <3 Toivottavasti saat sairauden selätettyä :)

      Poista
  10. Haluaisitko tehdä joskus edes yksittäistä postausta vähän vastaavasti matkailusta? Mistä löydätte niin edullisia lentoja ja vai oletteko vain niin tarjoushaukkoja että ehditte saamaan alennuskampanjoista aina ne edullisimmat vaihtoehdot? :)
    Semmoinen kyssä vielä, että millainen tietokone sulla on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mielelläni teen :) Mä olen aika käsi näissä reissujutuissa, mun mies ne yleensä katsoo ja kikkailee, voidaan tehdä hänen kanssaan yhdessä matkailuvinkkipostaus.
      Ja ihan tällainen köpinen vanha HP, mutta tää on niin helppo ja mukava että oon tykännyt kovasti <3 Vuodelta 2011, eli kauhulla oottelen milloin irtisanoo toimintansa :( On meillä sitten yhteisessä käytössä pöytäkonekin, mutta bloggaan ja muokkailen kuvia jne tällä omalla läpyrälläni :)

      Poista