keskiviikko 17. helmikuuta 2016

Belfie warning: Leather Freddy's☆

Pahoittelen sanan belfie käyttöä ostikossa kahdesta syystä: 1) Koko sana on varmaan suurimmalla osalla ihmisistä kiellettyjen sanojen listalla, ja 2) koska kyseessä nyt ei virallisesti ollut belfie koska en itse kuvaa ottanut, vaan Patricia. Nyt kun alkuanteeksipyynnöt on suoritettu, voidaan mennä itse aiheeseen! Tein sen mistä monet soittaisivat muotipoliisin paikalle, nimittäin ostin Freddyt! Ja vielä ne kaikista pahamaineisimmat sellaiset, nimittäin nahkafreddyt! Olen tavallaan himoinnut Freddyjä jo jonkin aikaa, kun yhdellä sun toisella niitä olen päällä nähnyt, ja 98 prosentista tapauksista ne ovat näyttäneet vieläpä törkeän hyvältä! Alkusuunnitelmissa oli ostaa siis valkoiset tai beiget perusfreddyt, sillä valkoisia housuja minulla ei ole ja ne olisivat kiva ja helppo vaatekappale omistaa.

Mielipide kuitenkin muuttui, sillä näin erään kerran loungessa lentoa odotellessamme erään ruotsalaisen naisen, jolla oli päällänsä nämä nahkaiset Freddyt, ja siltä seisomalta olin myyty! Minulla on nahkaleggingsejä muutamat, ja tykkään siitä kun sillä leatherlookilla saa asuista jotenkin tyylikkäämipä. Jonkun muunkin mielestä nämä kyseiset pökät ovat olleet tyylikkäät, ja Freddyn nettikaupasta ne ovatkin kokoa XS lukuunottamatta myydyt, ja en muutenkaan Freddyjä uskaltanut ostaa ilman sovittamista. 


Aikamoinen onnenpotku kävi, sillä bussia odotellessamme pikkusiskoni kanssa pyörähdimme Kuopion Bodyaction-kaupassa, jossa oli ystävänpäiväalet. Siellähän sitten oli oma hyllynsä Freddyjä ja olin ihan onnessani kun hyllystä löytyivät nämä nahkafreddyt ja vielä koossa S! Olin kyllä hyvin skeptinen siitä meneekö ne päälle vai ei, sillä Freddyn nettikaupassa sanotaan, että pitäisi ostaa yksi koko isompi mitä normaalisti käyttää, että oletin koon M olevan minulle hyvä, sillä housujen koko vaihtelee meikällä XS:n ja Sn välillä. Nämä S-kokoiset olivat kuitenkin ihan täydelliset, hiukan tiukat mutta kokoa isommat olisivatkin olleet löysät, ja hiukan kireäthän näiden kuuluu ollakin. Eli voisin sanoa, että jos harkitset näiden ostoa, osta vaan sitä kokoa mitä oletkin, sillä kyllä nämä aika hyvin kokoansa vastaa. 

Sitten ne belfiet ja varmaan mitä moni Freddyjä hankkiessaan miettiikin; Miltä se peppu näyttää? Se olikin toinen syy miksi sovittaa halusin, sillä en tahdo kuulua siihen kahteen prosenttiin jolla nämä näyttää mauttomilta. Jouduin toteamaan että hiukan joutuu treenaamaan meikäläinenkin, muttei minusta housut pahalta näytä. Eikä tuo kuvio persauksen kohdalla ole liian härski tai hyppää silmille, varsinkin kun pitää paitaa siinä päällä. Nuo housut ovat muuten sitten lämpöisetkin! Jännityksellä odottelen voiko noita kesähelteillä käyttääkään, vai muuttuvatko hiostaviksi. 
 Top: MA*RS, bag: Ted Baker, pants: Freddy's, shoes: Yumetenbo, cardigan: H&M (socks: Daiso)
Eli olen todella tyytyväinen ostokseen! Nämä housut tulevat niin käyttöön, ja toivon ettei laatu ole niin kuraa kuin olen niistä ihan perusfreddyistä kuullut. Näissähän sitä nukkaantumisen vaaraa ei ole kuten niissä perinteisissä, mutta nahkaleggingseissä on se huono puoli että tuppaavat kulumaan reipasta tahtia. Mitäs tykkäätte? Onko Freddyt mielestänne hot vai not? Tiedän että Freddyt ovat sellainen vaatekappale joka jakaa ihmiset tosiaan ihan kahteen eri kastiin. Minä kyllä tykkään tosiaan, vaikka tuskinpa tulen hankkimaan toisia.
Ja sitten vielä loppuun, että kylläpä alkoi meikää onni potkimaan! Olin voittanut jostain arvonnasta Lotto-mukin! Oli kyllä kuumotukset kun postiin menin, että mitähän sitä on taas tullut tilattua, mutta tällainen palkintomukihan sieltä paketista pyörähti. Aika söpö, toivottavasti tämä oli nyt hyvä enne :D

43 kommenttia:

  1. Myönnettävä on, etten ollu aikasemmin tällasiin housuihin perehtyny. Selasin kuvat muutaman kerran läpi ja itse en missään nimessä näitä jalkaan vetäis, mutta sun päällä ja tuossa asussa ihan kivat! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, kiva et on hyvät mun päällä, ettei ihan täysi huti nuo housut ole :) Joo mä tiedän omista kavereistakin niin monia, jotka ei freddyissä kulkis vaikka maksettais, mutta sit taas tiedän myös monia joiden mielstä noi on ihan parhaat :D Jakaa mielipiteitä siis :)

      Poista
    2. Minäkään en ollut koskaan kuullutkaan Freddyistä, mutta vaikka nuo muut tosiaan näyttää mauttomilta, niin siun yllä näyttävät kyllä hyvältä. Ehkä se on materiaali ja se mihin yläosaan yhdistää? Tuo toppi on nimittäin aivan ihana!
      Onko nämä nahkaa vai tekonahkaa? Tekonahka hiostaa todella helposti, mutta oikea nahka ei hiosta kesälläkään - varsinkin jos on taas max. 15 astetta lämmintä koko kesäkuun.

      Poista
    3. Tekonahkaa nää on, ei aitoa, sillä mietinkin et voivat vähän tunkkaiset olla kesällä :/ Ja kiva et tykkäät topista <3 Se on aivan ihana, ostin just eilen että ihan uutuuttaankin kiiltää ^_^ Ja kiitos kiitos, kiva kuulla että mun päällä toimii, oon otettu ^_^

      Poista
  2. Damn noi housut!♥ Sopivat sulle kyllä törkeen hyvin, ja alkaa itseänikin houkuttelemaan freddyjen osto :D Joskus oon aina miettinyt noiden hankintaa, mutta en oo sitten raaskinut. Nahkahousut kyllä sopivat moneen asuun ja tilanteeseen, joten pitää laittaa noi nyt kyllä harkintaan :P Haha toi muki on kyllä tosi suloinen! :D http://anskisss.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uuuu kiitos kiitos kaunokainen <3 Hanki kuule ihmeessä, tais olal Freddystoressa just alennukset :) Ja jos sovittaa haluat niin Bodyactionin liikkeissä on noita myynnissä, kannattaa käydä kurkkaamassa :)
      Ja kiitos, muki on tosi symppis! :D Eka meinasin et myyn sen mut kyl nyt taitaa olla niin että mukinen jää :) <3

      Poista
  3. Sulle sopivat kyllä hyvin! :) Olin vähän skeptinen avatessani tätä postausta, sillä itse en ole koskaan tykännyt freddyistä. Mun mielestä se leikkaus on jotenkin mauton, mitä niitä on ihmisillä nähnyt. Ja hei, onko teillä tosiaan siellä kelit, joilla pystyy menemään avokkailla? ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) <3 Joo ymmärrän kyllä, freddyt jakaa mielipiteitä ja täytyy myöntää että joskus ne on ihan törkeän mauttomat, riippuu ihan ihmisestä ja tyylistä ja varmaan housuistakin, että miltä ne näyttää (en tiedä yhtään olisko ne perusfreddyt näyttäneet asiallisilta mun päällä). Mut kiva ettei mun päällä näytä pahalta :)
      Ja hei kuulepa on! Täällä aurinko paistaa ja tiet ovat kuivat ja on tosiaankin ihanan keväistä :)

      Poista
    2. Oi, oispa täälläkin jo sellaiset kelit ♥ Täältä meinaan löytyy lumikinoksia ja melkeinpä luistimet jalassa saisi kauppaan mennä :D Eikä Pori kuitenkaan kovin pohjoisessa edes ole :D

      Poista
    3. No joo, ei se Pori kauheen kaukana ole :D Täälläkin on ihan tän viikon aikana nää lumet hävinny, saas nähä millaisia kelejä täällä tuuppaa nyt loppuviikosta!:) Tosin silloin lähden jo tuonne "pohjoiseen", nimittäin oon viikonloppuni Kuopiossa :)

      Poista
  4. Hyvältä näyttää! Nuo pöksyt on itselleni aivan vieras asia joista olen blogissasi vain saannut lukea ,:D Ei ollenkaan pahat päälläsi. Ihana paita ja asu! Voisin itsekkin pukea ylleni vaikka nahkahousut ei se oma juttu ole :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uu voi kiitos! :D Haha kiva et mun blogi "sivistää" :'D Ja kannattaa käydä sovittamassa ainakin, ihan hauskaa kokeilla uusia juttuja :)

      Poista
  5. Ooh miten ihanat!! <3 Tuntuko nää kovin matalilta? Kokeilin kerran normifreddyjä ja multa vilkkui jokaisessa koossa ylimääräisen paljon tavaraa.. :D Haluaisin niin tollaset, mutta ällöän matalia housuja jalassa! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No nää on kyl ihan hurjan matalat! Et oli vaikka kuinka pienet pikkarit ni sai olla varovainen ettei vilku yli, ja sitten jos kauheesti nostelee niin, noh, tulee cameltoe :D Et siinä mieles pitää olla varovainen! Kiva et tykkäät, noi on tosi ihanat *_*

      Poista
  6. On kyllä hyvännäköiset nuo housut!!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uuu kiitos kiitos :) Must noi on kyl tosi kivannäköiset :)

      Poista
  7. joo ei. :D Toivottavasti nää häviää kaupoista kokonaan kesään mennessä, aivan hirveät mun mielestä. Noi sun on vielä tää mun inhokkimalli, eli noi ylikiiltävät. :D Noh, eihän siinä jos itse tykkäät, mutta eijei tänne noita ainakaan! Mul on selvä vihasuhde näihin housuihin, koska Dromet on esimerkiksi näistä vastaavista 'fitness'housuista paljon paremmat ulkonäöltä ja laadultaankin ja sit nää mallit on joko tommoset baariheruhousut tai sit toinen suosituin taitaa olla ne meleeratunharmaat, jotka näyttään ihan pyjamahousuille.
    Niin ja olen käynyt sovittamassa, inhous-suhde syntyi mulle ja Freddyille välittömästi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha voi eii :D ikävä ettet tykkää ja mun lempparit onnistu olemaan sun inhokit!! Must nää vaa oli kaikist kivoimmat kun ovat viel tällaset megakiiltävät! Mäkää en tykkää niist harmaista freddyistä, eikä muhun iske ne maastokuvioisetkaan. Nää, beiget, valkoiset ja perusmustat on kyl kivoimmat :) laadust oon kuullu kyl paljon negaa, mut lähinnä niistä kankaisista versioista kuinka ne nukkaantuu ja niin edelleen. Saa nähä mitenkä nää kestää!

      Poista
  8. Uih mitkä housut!!♡ En ole itse vielä freddyjä pukenut päälle, mutta nuo on kyllä minusta niin makeet että voisin harkita! :) Aivan ihana tuo toppi muuten ja koko look on kyllä täys kymppi!☆ Kaunokainen♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä miten ihana kommentti, kiitos kiitos <3 <3 ^_^ tällaisia kommentteja lukee niin mielellään, u made my day ^_^ ja kannattaa ehdottomasti käydä ainaki kokeilemassa! :)

      Poista
  9. Itselläni ei ole Freddyjä mitään vastaan, toisaalta. Ehkä, sen takia vähän, kun tiedän ettei tuollaiset takataskut sovi minulle. Mutta en ole ikinä kokeillut, joten you never know..

    IHANA LAUKKU!! Ted Bakerin tuotteet on niin kauniita ja tyttömäisiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ymmärrän :) Kannattaa kokeilla! Sitten sen tietää :) Ja Ted Baker on ihana! Mä tykkään kyl kovasti kans! :) Vaaleanpunaista ja tyttömäistä <3

      Poista
  10. Vastaukset
    1. Kiitos kiitos <3 Tosiaan toi muki oli aika symppis :D

      Poista
  11. ahterinnostajahousut! :D muistan kun kaikki ostivat nämä suurentaakseen olematonta takamustaan :D mun silmään ovat ihan hirveät kenen tahansa päällä, mutta makunsa tietty kullakin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huhhuh mul on jo niin iso perse etten yhtään isommaks sitä enää haluais! :D Lähinnä paremman muotoiseksi tekemään toivoin, ja kyllä noi persauksen saa siedettävämmän näköiseks ku esim. normileggingseissä, ainakin mun mielestä! Totta, jokaisella on oma mielipiteensä ja mä ymmärrän kyllä hyvin jos freddyt ei iske :)

      Poista
  12. Toi kolmas kuva erityisesti, oot ihan super hot! Ja kaunis tietty : ) Freddyt ei itelle nappaa, mutta tiedän tunteen, kun joutuu pyörtää ajatelmansa jostain valtavirtajutusta : D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oijoi voi kiitos :) :) No freddyt ei tosiaa iske kaikille, se on ihan ymmärrettävää :) Ei ne munkaan mielestä aina hyvälle näytä ja osaa ne olla tietyis kokonaisuuksissa vähän mauttomatkin. Mut kiva jos mun päällä näyttää hyvältä ^_^

      Poista
  13. HOT! Mulle riitti sana leather otsikossa ja tiesin että tuun tykkäämään näistä, vaikken Freddyjen ystävä muuten olekaan (koska mulla pyllyttömällä ne näyttäis vaan hölmöltä :'D). Mutta sulle sopii älyttömän hyvin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oih ihana et säki oot tällanen "leatherlover" :D Sun pitää hei testaa, et oo mikää pyllytön! Noi vois kuule olla vaik kuin hotit sun päälläs (Y) Ja kiitos kiitos <3 ^_^

      Poista
  14. Noi pökät on kyllä aika mageet :-D Jos itellä olis kaposemmat jalat niin harkitsisin hommaamista. Mutta nämä reitevät reidet mihinkään ole tästä lähdössä niin tyydyn olemaan mekko- ja hametyttö :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin oon kyl mekkojen ja hameitten nimiin vannoja, ei pääse mihkään :) Mut noi oli kyl kivat, ei sul mitkää paksut jalat oo, käy ihmeessä ainakin testaamassa! :)

      Poista
  15. Pikkarienvilautuskuvia kehiin! :D Super hyvännäköset housut sun päällä, peppusi näyttää täydelliseltä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii kiitos kiitos :) Mut oon vähän tylsis ja pikkuhousukuvia ei ehkä tänne tuu, vois syntyä aikamoinen älämölö jos sellaisia laittaisin :D

      Poista
  16. Siis vau! Sopii sulle älyttömän hyvin :) Aika hot housut ;D Mä tykkään <3 Ei kyllä itselle sopis :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. uuu kiitos kiitos ;) On joo hotit, tykkään! Ja kyl mä uskon et sun päällä varmasti nää samanlaiset näyttäs tosi hyviltä!! :)

      Poista
  17. Olalalaa ;) tosi kivalta näyttää :)<3 Ite kuulun siihen puoliskoon joka peukuttaa näitä pepouhousuja. Musta niin rennot jalassakki, että voi verrata leggingseihin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana et tykkäät!! :) Musta nää on kans niin mukavat, kun en jaksa panostaa pukeutumiseen erityisemmin niin vetäisen nää vaan jalkaan :) Ihan tosiaan on yhtä muksat päällä kuin leggarit! :)

      Poista
  18. Onko nää niillä pitkillä lahkeilla? Onko nahka läheltä katsottuna vähän sellaista käärmeennahkamaista vai ihan kiiltävää?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On pitkillä lahkeilla ja läheltä katsottuna on ihan sileää :) Kun housut ovat sellaisenaan, niin silloin matsku on sellaista ns. laukkunahkan näköistä, mutta siliää kun jalat laittaa pöksyihin sisään :D

      Poista