lauantai 5. marraskuuta 2016

*:・゚✧Grey is new pink✧・゚:*

Vaatekaappiini on muuttanut uusi tulokas; Harmaa. Eli näin mallikkaasti sujuu minun "vaihdan vaatekaappini värimaailman pastelliin". No onhan se jo asteen parempaan mustasta, ja itseasiassa olen tykästynyt harmaaseen kovasti. Vaaleanpunainen ja harmaa sopii ihan kuin nyrkki silmään, ja toimii rentona mutta tyylikkäänä vaihtoehtona. Myös asusteita on jotenkin paljon helpompi valita harmaaseen asukokonaisuuteen, kuin vaikkapa mustaan. Eli siis en valita, tykkään tästä kehityssuunnasta, ja esittelyyn pääsee uutuusmekko, jonka ostin jokunen aika sitten, ja johon olen ihan rakastunut. Asukuviin asti se ei vaan ole ehtinyt kiireistä johtuen päästä, vaikka käytössä onkin ollut ahkeraan. 
Dress: Calvin Klein, shawl: Louis Vuitton, shoes: Swimmer, bag: Michael Kors, accessories: Chanel, Samantha Vega, Seppälä

Loppuun vielä kuvaa päivän meikistä. Olen tiputtanut kaikki ripsipidennykset, ja ajattelin antaa omille ripsille tilaa kasvaa, ja olen siirtynyt tekoripsiin taas hetkeksi. Siis on niin ihanaa, kun voi pestä naaman ihan kunnolla ilman kiertelyä, ja ripsiä ei ole tökkimässä omaa silmää aina milloin sattuu. Toisaalta taas on ihan karsea kaljurottafiilis, ja on se aina sellainen työmaa ängetä noita ripsiä silmiin, ja odotella että liima on optimaalisesti kuivunut. Dislike. Mutta näistä Eyeluren tekoripsistä tykkään kyllä, nämä ovat ihanan kevyet ja luonnolliset silmissä.
Mutta itse asuun! Tuo mekko oli ihan rakkautta ensisilmäyksellä, kun sen bongasin Calvin Kleinin liikkeessä. Ja sattuipa sopivasti minulla olemaan alennuskoodikin, joten pakkohan sitä oli tuo kotouttaa. Minulla on ollut tosiaan pitkään visio, kuinka haluan tehdä harmaa x vaaleanpunainen - asukokonaisuuden ja ottaa siitä asukuvat, mutta kiirettä on ollut ihan sairaasti. Lisäksi illat pimenee ja työpäivät pitenee, joka tuo oman haasteensa (Nyyhkis, olin suunnitellut huomiseksi asukuvauspäivää, mutta otinkin siihen työvuoron. Snif, rip valoisa aika). Nämäkin kuvat otettiin lounastauoilla, äkkiä vaan pakkaseen palelemaan ja sitten kumpikin tahoillaan takaisin töihin :'D 
Mutta mitäs te pidätte asusta? Onko mekko mielestänne millainen? Ja iskeekö harmaa teihin vaatetuksessa?

20 kommenttia:

  1. Harmaa on noussut omaksikin suosikiksi! Pitäisi löytää töihin kiva harmaa hame :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harmaa on tosi kätsy väri <3 Ja oii kerro jos löydät jonku hyvän <3

      Poista
  2. Tuo huivi! Sopii täydellisesti harmaaseen. En ole ennen ajatellutkaan miten hyvin harmaa ja pinkki mätsää. Pitää painaa mieleen!
    Pakko sanoa et tästä meikistä tykkään varmaan eniten mitä sinulla olen nähnyt. Todella upea.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harmaa ja pinkki on kyl ihanan hempee kombo mun mielestä :) Ja voii ihan mahtavaa, kiitos <3

      Poista
  3. Ihanan tyylikäs, mutta sopivan tyttömäinen asu! Tykkään <3

    VastaaPoista
  4. Harmaa ja vaaleanpunainen on kyllä hyvä yhdistelmä! Hillitty, lempeä, mutta ei kuitenkaan yhtään pliisu! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. VOi kiitos <3 Ihana et tykkäät väriyhdistelmästä, tää on mullekin nyt uusi must-väriyhdistelmä :)

      Poista
  5. Harmaa on varmaan mun vaatekaapin yleisin väri beigen ohella :D niin helppo, muttei kuitenkaan yhtä tylsä kuin musta. Ja mikä parasta mustien luottofarkkujenkaan kanssa asusta ei tule harmaaseen yhdistettäessä kokomustaa - voitto! Ja ihan sika hyvinhän harmaa toimii sunkin uudessa mekossa, tosi kaunis tuo leikkaus ❤️ Muutenkin mun makuun just täydellinen asu: naisellinen mutta yksinkertainen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha ihana :D Harmaa on kyl just beigen kans niin ihanan neutraali väri, et menee just monen kanssa :) Ja kiitos kiitos, toi mekko on kyl ihan rakkautta, toi leikkaus just iskee itteenikin ehkä eniten :) Ja kiitos, ihan superihanasti sanottu <3

      Poista
  6. Harmaa best väri! Mulla on melkei kaikki harmaata xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja harmaa ja vaaleenpunanen sopii nii hyvin yhteen!

      Poista
    2. Harmaa on joo! Ja ihana et tää väriyhdistelmä iskee suhun! Pus <3

      Poista
  7. Mä käytän usein harmaata ja yhdistelen sitä usein valkoiseen, varsinkin kesällä :) Kivaa sunnuntaita sulle!

    https://tzenni.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kivaa maanantaita sulle <3 :) Ja harmaa on tosiaan ihan tosi kätevä väri!

      Poista
  8. Harmaa on kyllä mun mielestä kaunis väri :) Itselläkin sitä näkyy niin vaatteissa kuin asusteissa kuten laukussa! Siihen on helppo yhdistellä kaikkea erilaista kuten mustaakin. Tuo sun mekko on todella kivan näköinen! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis toi on ihan totta, harmaaseen vaan sopii ihan kaikki! Ja kiitos <3

      Poista
  9. Mäkin tykkään harmaasta, oon itse asiassa aina pitänyt, koska se on niin ihanan neutraali väri ja sen kanssa voi yhdistellä vaikka ja mitä :> Harmaa näyttää kyllä sun päällä todella hyvältä! Tuo mekko on niin mukavan rennon näköinen, mutta myös sellainen, että sen voisi laittaa ylleen johonkin vähän hienompaankin tilaisuuteen. Tykkäilen paljon! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, toi on ihan totta, ei oo olemassa väriä joka ei sopis harmaan kanssa :) Ja hei kiitos ihana <3 Toi mekko tosiaan on sellainen et ostinkin sen siks kun sen voi vetästä päälle oikeestaan tilaisuuteen kuin tilaisuuteen :) <3

      Poista
  10. Harmaata löytyy mun kaapista myös aika paljon :D

    VastaaPoista