lauantai 11. maaliskuuta 2017

*:・✧Tb: Santorini!✧・゚:*

Santorinista olenkin kirjoitellut useampaan otteeseen. Vitsit että haluaisin uudestaan ja paremmalla ajalla käymään tuolla niin kauniilla saarella. Oikeasti en missään noin upeassa mestassa ole koskaan ollut. Sikäli tietty hassua, että vaikka Euroopan kohteesta onkin kyse, on sinne pääseminen kallista ja ennen kaikkea vaikeaa! Eihän sinne meinannut päästä vaikka olisi valmis iskemään tuhatlappusia pöytään. Pitäisi seilata koko Eurooppa pariin otteeseen ympäri ennenkuin pääsee tuonne. Myös hotellit olivat tosi nihkeitä, olisimme halunneet huoneen omalla uima-altaalla merellepäin olevana, niin joo, hotellit tarjosivat niitä, mutta huoneet arvotaan varaajien kesken. Ei haluta maksaa 1500€ siitä, että saatetaan saada sellainen uima-altaallinen huone. Vähän rahastusfiilis jäi. Muttamutta, toistaiseksi siis tyydytään ihailemaan kuvia ja muistelemaan kohta kahden vuoden takaista reissuamme. Kaunista oli kyllä! Kuinkas moni muu haaveilee Santorininmatkasta?

7 kommenttia:

  1. Eiiihhh, MINÄ!!! mä oon niin kauan haaveillu santorinista ku vaan jaksan muistaa<3 Joskus kun meen naimisiin, niin santorini on kyllä semmonen honemoon kohde että ;) Mutta tosi kummallista tuo arpomissysteemi!? :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis Santorini ois häämatkakohteena ihan 100/10! Ehdottoman ihana paikka! Ite en kyl välttis kauheen kauaa siel jaksais viihtyä, mut joku viikko tms, ihana ois! Ja joo! En käsitä! Minä en ainakaan maksa mansikoita siitä että EHKÄ saisin hienon hotellihuoneen >_<

      Poista
  2. Omgg mitkä maisemat! <33 Haaveilen!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitäs kasaa joku tyttöbloggaajaporukka ja mennä tonne fiilistelemään *_* <3

      Poista
  3. Mä oon ollu ja oli kyl aivan ihana lomakohde!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis eikös olekin! Me oltii vaan päivä ja nyt haluttas kunnol takasin :D

      Poista
  4. Jo tuosta olen kyllä haaveillut! Mutta jäi kyllä ihmeelliset ajatukset tästä, en tiennyt että sinne pääseminen on kallista ja vaikeaa:o Lisäksi tuo arpomisjuttu, häääh? Iso kysymysmerkki nyt koko Santorini mulle, vaikka on haaveillut siitä niin en oo koskaan lukenut siitä, kuvia vain nähnyt. Pitääpä paremmalla ajalla varmaan palata sinun Santorini postauksiin.:)

    VastaaPoista