perjantai 7. heinäkuuta 2017

*:・゚✧VIDEO: Henry Harjusola-box review✧・゚:*

Videopostauksen aika! Tässäpä nyt sitten videolla arvostelua siitä, mitä fiiliksiä minulle jäi tuotteista, joita boxin mukana tuli. Huomasin tuossa videota katsoessani, että minulla on nuo Beauty blenderit mennyt sekaisin, eli boxissa tuli mukana nude, mutta esittelin videolla mustan :'D 
Ja jakakaa hei ideoita, jos videopostauksia haluaisitte lisää nähdä! Olen tosi tosi aloittelija näiden videopostausten kanssa, vaikka niitä onkin kivaa tehdä. 

10 kommenttia:

  1. Ihan kiva saada videota vaihteluksi kun se ehkä tuo sun omaa persoonaa enemmän esille tällain seuraajan silmiin. Ihan hyvä saada tämmönen review kuitenkin tuotteista ja siitä mitä ne oli oikeasti. Ehkä tuntuu aika pitkältä katsoa 12 minuutin video tuotteiden arvioinnista, joten en katsonut kuin noin 6 minuuttia videotasi :C :)

    www.finnlandsnorsk.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. VOi kuin kiva kuulla, kiitos! :) Ja katoin kans ladattaessa et vähän tuli pitkä :D Ois ollu lyhyempi jos noi kaikki turhat täytesanailut ja miettimiset ois jääny vähemmäll :D

      Poista
  2. Sun videot on kivoja. Mua ei kiinnostanu noi tuotteet juuri ollenkaan :D mutta oli pakko kattoo video alusta loppuun silti :D. Jotenkin olit niin luonteva ja videoo oli miellyttävä kattoo..just niinku edellinen sano nii persoona tulee paremmin esille. Tuun kommentoimaan jos keksin videoaiheita sulle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha voi kiitos! Ihana kuulla! :D Ja siis ymmärrän joo jos ei kiinnosta, ei muakaan ennen tän boksin ilmestymistä kiinnostanu mitkään kauneudenhoitotuotteet yhtään, nyt vast opettelen vähän niidenkin päälle :D

      Poista
  3. Mua kiinnostaa eniten boxista tuo hiuksia suoristava föönaushiusharja! :D Haluaisin testata saako sillä samanlaista VS-tukkaa niinkuin New Yorkin blow dry -hiusbaarivideoissa haha

    Mulla on samaa Vita Liberatan itseruskettavaa medium-sävyssä ja tykkään siitä hirveesti! Lopputulos on "luonnollinen päivetys" ja kuivuu heti iholle eikä ole ainakaan mulla liannut vaatteita. Itseruskettavaa käyttäessä kannattaa pyykäistä kuivalla paperilla kuivemmista ihonkohdista (mulla polvista ja sääriluiden kohdilta) hieman vähän väriä pois ettei niihen kohdalle imeydy väri iholle tummemmaksi. Suosittelen myös varomaan ettei iholle räisky vettä rusketuksen imeytyessä (en jätä hiuksia märiksi itseruskettavaa käytettäessä) koska siitä jää läikät. :D Mutta ton kanssa ei tarvitse myöskään hirveästi varoa jos mokailee koska rusketus lähtee nopeasti.

    Mulle Stockan myyjä suositteli Laveran Firming Body Scrub -kuorinta-ainetta käytettäväksi ennen Vita Liberataa ja oon tykännyt siitä tosi paljon. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en oo viel päässy koklaamaan sitä harjaa ihan oikeesti in action, kiinnostas kyl :D Mut täs kohtaa sit se laiskuus astuu kuvioihin. Ja kiitos vinkistä! Mul on ritualssin joku kuorintatöhnä itellä, en oo päässyt sitä vielä kokeilemaan, aattelin säästellä sitä tota brunaa varten. Mut saas nähdä mitä täs inspaantuu tekemään ton kans! Kun nyt kerroit et on helppo ja luonnollinen, ni on vähän taas odotukset korkeemmalla et mitäs jos sittenkin kokeilis! :D Apua, en yhtään tiedä mitä teen ton kans!

      Poista
  4. Jeees, videot on kyllä kivaa vaihtelua! Ton Henryn boksin oisin itsekin halunnut ostaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivotaan et Henry tekee noit jatkossakin *_* Ja kiitos! Ihana kuulla!

      Poista
  5. Sun puhetta on jotenkin kiva kuunnella! :D Kun jotenkin tekstissä kuulostat niin erilaiselta kun videolla :) Tuo boksi vaikuttaa kyllä tosi hyvältä, paremmalta kun monet muut boksit mistä oon kuullut/lukenut.

    VastaaPoista
  6. Kiva video! Sun murre on kyl hassusti muuttunu pikkuhiljaa helsinkiläisemmän kuuloseks. :c

    VastaaPoista