keskiviikko 29. elokuuta 2018

Moikka pitkästä aikaa

Hejsan alla! Mitä kaikille kuuluu? 8 kuukautta vierähti niin nopeasti. Blogi on ollut enempi vähempi mielessä, täytyy kyllä sanoa että vähempi. Kiirettä on pitänyt, ja paljon on kaikenlaista ehtinyt tapahtumaan. 

Olen tosi otettu kaikista ihanista viesteistä ja kommenteista joita teiltä rakkailta sain💖Kiitos, kiitos tuhannesti! On tuntunut tosi hyvältä kun on saanut niin paljon tsemppaavia ja lämpimiä viestejä tässä vähän yli puolenvuoden aikana. 

Miltäs tuntuisi, jos palaisin blogimaailmaan pelkkien muoti- ja matkailujuttujen kanssa? Olen ollut niin poissa blogimaailmasta ja oikeastaan koko internetistäkin, etten tiedä lukeeko blogeja enää kukaan vai onko kaikki siirtynyt youtuben puolelle, minne minä en kyllä ole siirtymässä :'D 

11 kommenttia:

  1. Minä ainakin lukisin. On ollut ikävä sinun postauksiasi. Asukuvasi ovat tosi inspiroivia ja olen niitä instassa ihastellut. Teet vaan just sitä mikä tuntuu hyvältä ja varmasti löytyy lukijoita. Oot tosi ihana ihminen ja on ollut ikävä vaikkei tämän ihmeellisemmin tunnetakaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana <3 Tosi kivaa kuulla et inspistä on saanut vaikka oonkin postaillut vähemmissä määrin ja instaan vaan :) Mut nyt mä teen tällaisen pikkucomebackin ainakin hetkeksi aikaa :)

      Poista
  2. Todellakin lukisin, tulin tosi iloiseksi kun näin sun postanneen <3 :) Mä oon seurannut sua instassa, mutta oon siellä tosi huono kommailemaan, niin mahtava jos jatkat myös täälläkin <3 Asu- ja matkapostaukset kuulostaa hyvälle, nehän ovat mun lemppareita, joten mukava kuulla että niistä olisit valmis ehkäpä postailemaankin ;) Ollut kyllä ikävä sun kirjoituksiasi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. VOi miten ihana kuulla! <3 Ja ymmärrän, mä oon nykyisin mahdottoman laiska kommentoimaan kellekään yhtään mitään, vaikka seuraan ja tykkäilen jutuista instassa :D Mut oon niiiin otettu ja iloinen et oot oottanut mun postauksia, kiitos tuhannesti <3

      Poista
  3. Olisi aivan huipppua, jos kirjoittelisit silloin tällöin edes! Ihan oman jaksamisen mukaan tietenkin. Mun blogia ei enää kukaan lue, mutta sulla varmasti on edelleen innokkaita lukijoita! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sillointällöin postailijaksi palaan ihan ilman mitään stresihuolia, kun en aio enää edes yrittää mitään ammattibloggaaja- viritelmää :) Ja mä luen sun blogia!

      Poista
  4. Olipa ihana yllätys nähdä, että olit postannut pitkästä aikaa! :) Ihan varmasti lukijoita riittää tauosta huolimatta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olin iloisesti yllättynyt miten paljon kommentteja ja katselukertoja sain ja kuinka moni teistä on vielä lukijapalkissa pysynyt. Ootte ihania <3

      Poista
  5. Olipas kiva yllätys! <3 Ehdottomasti lukisin!

    VastaaPoista
  6. Kiva että oot palaillu blogiin

    VastaaPoista