keskiviikko 16. maaliskuuta 2016

Suuri ja mahtava LUSH ARVONTA☆

Yhteistyössä Lush
Kyllä, en yhtään mahtipontisempaa otsikkoa pystynyt keksimään. Totuus kuitenkin on että olen aika hemmetin innoissani itsekin tästä arvonnasta, jonka pystyn teille tällä kertaa järjestämään. On mukavaa saada jakaa hyvää mieltä muille, sekä tehdä arvontoja joihin itsekin osallistuisi jos sellainen muiden blogeissa vastaan kävelisi. Kuten otsikkokin kertoo, tällä kertaa pääsen arpomaan teille mahtavaisia LUSHin tuotteita! Jos olet punninnut mielessäsi raaskiiko ostaa kun hinta on vähän suolainen tai että onkohan tuotteet tehokkaita, koska eettisyys, esteettisyys ja hyväntuoksuisuus eivät varmastikaan voi kulkea käsi kädessä tehokkuuden ja toimivuuden kanssa. Vai voiko? No nyt pääsee joku onnekas testaamaan kassillista LUSHin kosmetiikkatuotteita!
Itse tykkään LUSHin tuotteista, vaikkei niitä minulla isoa kokoelmaa vessankaapista löydykään. Vakkarina minulla kuitenkin on käytössä heidän käsirasvaansa sekä lip scrub, purkantuoksuinen huulikuorinta. Sitten satunnaisesti minulla on käytössä ollut shampoota ja saippuaa ja erilaisia rasvoja. Seuraavaksi aionkin laajentaa ja hankkia LUSHin huulipuna X huulirasvan, joihin heidän tilaisuudessaan pääsin tutustumaan. Ne jotka eivät tiedä, LUSH on kosmetiikkafirma, joka tuottaa eettisiä ja ennenkaikkea erittäin hyväntuoksuisia hygienia- ja kosmetiikkatuotteita. Ensimmäisenä itselleni tulee nimenomaan eläinkokeettomuus mieleen, mutta LUSH panostaa myös kierrätysmateriaaleihin ja eettisiin pakkauksiin. Eli kosmetiikkaa jota voi hyvällä ja puhtaalla omallatunnolla käyttää. 
Elikä siis, siihen joka kaikkia nyt varmasti eniten kiinnostaa! Pussista löytyy palasaippuaa, shampota, käsirasvaa, dusting powderia sekä kasvojen ja ihonpuhdistusaine. Lisäksi mukaan lähtee esite uusista tuotteista, jos tämä kiva startteripaketti sai innostumaan! 
Ohjeet ovat ne perinteiset, mutta kerrataan ne vielä:

~Kaikki voivat osallistua arvontaan! Kommentoi vaan kommenttiboksiin sähköpostiosoitteesi!
~ Lukijat saavat 3 arpaa, ei lukijat yhden. Laittakaahan noottia oletteko lukijoita vai ette 
~ Arvon voittajan 23.3. ja hänelle ilmoitetaan sähköpostitse. 

Hurjasti tsemppiä kaikille arvontaan!!

154 kommenttia:

  1. Oi mikä arvonta <3 olen lukija eli kolme arpaa :) Jasu.mcr@hotmail.com

    VastaaPoista
  2. Mä rakastan Lushia, joten todellakin osallistun! Ja kolmella arvalla, olen lukija Bloggerin kautta ♡

    ♡:Sara, mypersonalgalaxy@gmail.com

    VastaaPoista
  3. Oioioiii tää ois ihana voittaa!! :3 arpoja tottakai 3 kappaletta ;) <3
    Kira.korajoki@suomi24.fi

    VastaaPoista
  4. Voi miten ihana arvonta, Lush on kyllä sellainen rakkaus, että nyt on pakko osallistua! Olen lukija, joten kolmella arvalla mukaan. <3

    ningliu@luukku.com

    VastaaPoista
  5. Mukana 3 arvalla luen bloggerin kautta eekku80
    eekku80@netti.fi

    VastaaPoista
  6. Lush-fani lukijana eli kolmella mukana! Ihania tuotteita, joita valitettavasti itsellä on aika harvoin varsa ostaa. Mutta on ne kyllä hintansa väärtejä ja kestävät käytössä. :) Tuorekasvonaamiot ja palashampoot ovat erityisiä suosikkejani Lushilta. piivoitto@gmail.com

    VastaaPoista
  7. Yhdellä mukana! :) sofia.s.iivarinen (at) gmail.com

    VastaaPoista
  8. Kolmella mukaan!
    hamalainentm@gmail.com

    VastaaPoista
  9. No tämähän on mahtava arvonta! Ja käyttöä olisi itselläni ihan varmasti.
    Kolmella arvalla mukana! [ eikuulu.info (at) gmail.com ]

    VastaaPoista
  10. Aw yissss mukana, nää on ihan mun lempparijuttuja! Tiedät mistä tavoittaa ja monellako arvalla :G

    VastaaPoista
  11. Olen lukija eli kolme arpaa :3
    caanmase@gmail.com

    VastaaPoista
  12. Mukana arvonnassa 3 arpaa. Juuri tilailin nuita tuotteita lapsille: muovailuvahashampoota ja porkkana kylpyvaahtoa :) kat.su.line@hotmail.com

    VastaaPoista
  13. Ihana arvonta, pakko osallistua! Olen blogin lukija. hepulius@gmail.com

    VastaaPoista
  14. Lukija oon eli kolme arpaa :)
    anettekulmala(at)outlook.com

    VastaaPoista
  15. Kolmella arvalla mukaan ihanaan arvontaan. Salli.moilanen36@gmail.com

    VastaaPoista
  16. Ihana arvonta! Oon lukija, eli kolme arpaa. (:

    noorahehe(a)hotmail.com

    VastaaPoista
  17. Luen Bloggerin kautta, talkandbake@suomi24.fi


    Lush kyllä tekee hauskoja tuotteita, kaikki ei välttämättä valloita sydäntä, mutta suurin osa kuitenkin :D

    VastaaPoista
  18. Yhdellä mukaan. Ihana Lush!
    nelliina at yahoo.com

    VastaaPoista
  19. siiri.rasanen@hotmail.com
    Lukija olen!

    Aah tän jos voitan ni oon pelkkää lovee! Lush on mun rakkaus ja intohimo

    VastaaPoista
  20. Bighead@live.fi
    Oon lukija☺️😁

    VastaaPoista
  21. inkamonola@hotmail.com

    täällä lukija!

    VastaaPoista
  22. whatcomesaftersnow@gmail.com
    Olen lukija, joten kolmella arvalla mukaan! :)

    VastaaPoista
  23. Lukija olen, s-posti on:
    Inkaemilia1999@gmail.com

    VastaaPoista
  24. Lukija olen, eli kolmella arvalla mukana :)
    kukkane_@hotmail.com

    VastaaPoista
  25. Lukija olen ja revenga1 (at) gmail (.) com :)

    VastaaPoista
  26. Ihana arvonta, mukana kolmella arvalla :)<3 mima93@wippies.fi

    VastaaPoista
  27. Kolmella arvalla minäkin mukana! Olisipa ihanaa saada testiin nämä kauan himoitut tuotteet! lopunalkua@gmail.com

    VastaaPoista
  28. Mukaan! :) Lukija olen & kahvikissa_93 @ hotmail.com

    VastaaPoista
  29. Oi ihanaa! Yksi Lush-fani lisää ilmoittautuu. Aivan ihana arvonta. ♥ Olen lukija, zoisite_21(ät)hotmail.com

    VastaaPoista
  30. Mukana ollaan ja Bloggerin kautta luetaan, maili on dreambox@hotmail.fi (--:

    VastaaPoista
  31. Oot oikeassa; ihan mieletön yhteistyö! Miekin oon lukija: heininkeri@gmail.com

    VastaaPoista
  32. Ihana arvonta, mukana yhdellä!
    elisabet101@outlook.com

    VastaaPoista
  33. Liityin lukijaksesi, joten 3 arvalla mukana.
    klaara49@luukku.com

    VastaaPoista
  34. Olen lukija ja sähköpostini on nichibotsu-@hotmail.com :)

    VastaaPoista
  35. olen mukana ! ja olen lukijasi kuten palkissa näkyy. mukana siis kolmella !
    ounastiina@luukku.com

    VastaaPoista
  36. Mukana olen, oi miten ihana arvonta/yhteistyö, mau. ja olen myös lukija :--3 elisa-pelkonen@hotmail.com

    VastaaPoista
  37. Aivan ihana arvonta ♥ Mukana olen kolmella arvalla!

    nora.adler@hotmail.com

    VastaaPoista
  38. Olen lukija eli siis 3 arpaa :)
    ronkainenk(ät)gmail.com

    VastaaPoista
  39. Vitsi miten ihana arvonta!! Mä tykkään niin paljon Lushin tuotteista, että tämä olisi ihan täydellinen<3 Oon sun lukija joten 3 arpaa :)

    rosaryhanen@hotmail.com

    VastaaPoista
  40. Mukaan yhdellä arvalla!
    sari.lamminpaa(a)gmail.com

    VastaaPoista
  41. Ihana paketti! Kyllä kelpais!
    Mukana 3arvalla
    Hatsitsi@gmail.com

    VastaaPoista
  42. vonsoona@gmail.com ja kyllä olen lukija. :)

    VastaaPoista
  43. Kolme arpaa tälle lukijalle :)
    meri.karppanen@hotmail.fi

    VastaaPoista
  44. Mukana ollaan ja olen lukija!
    kikigabriellachan(at)gmail.com

    VastaaPoista
  45. Kolme arpaa❤ ihana arvonta!

    emma.lehtovaara@luukku.com

    VastaaPoista
  46. Yhdellä arvalla mukana! Olen kuullut niin paljon hyvää noista tuotteista, mutta niin kuin sanoit en ole raaskinut ostaa. Parhainta vielä on, että nuo ovat eläintestaamattomia♡
    milla.haukijarvi@luukku.com

    VastaaPoista
  47. Lukija kolme arpaa
    Vilma.ahtiainen@hotmail.com

    VastaaPoista
  48. Yhdellä arvalla mukana :-)
    nooraah@outlook.com

    VastaaPoista
  49. Kolmella mukaan :)
    tiinatsi@hotmail.com

    VastaaPoista
  50. Yhdellä mukaan! :)
    Westmanhanna@hotmail.com

    VastaaPoista
  51. Yhdellä arvalla mukana! :)

    Rama.jenni@hotmail.com

    VastaaPoista
  52. Yhdellä arvalla mukana! mia.puska@gmail.com

    VastaaPoista
  53. Oijoi pakko päästä mukaan arvontaan, lukija olen! :)
    lotta.sillanmaki@gmail.com

    VastaaPoista
  54. wow, kuulostaa ihanalta :) LUKIJA katrik74@gmail.com

    VastaaPoista
  55. annieveliina.konttinen@gmail.com, lukija olen :)!

    VastaaPoista
  56. Liityin lukijaksi - ihanan tyttömäinen blogi! Julia.blogini@gmail.com

    VastaaPoista
  57. Yhdellä arvalla mukana.
    tiia.tahvanainen0@gmail.com

    VastaaPoista
  58. Ihana arvonta! (:<3 Mukana yhdellä arvalla.

    saraana.makela@gmail.com

    VastaaPoista
  59. Ohoh, en oo ikinä osallistunut näihin mutta oon intohimoinen Lush-fani :D Pakko voittaa! Ja oon lukija!
    medzx@hotmail.com

    VastaaPoista
  60. Kolme arpaa !! :)
    kirsivaltonen@suomi24.fi

    VastaaPoista
  61. Kolmella arvalla mukana! :) wilma.sofiaaa(ät)gmail.com

    VastaaPoista
  62. Kolmella arvalla mukana. Rakastan Lushin kosmetiikkaa!!!

    evniem84@gmail.com

    VastaaPoista
  63. Oi miten ihana arvonta!! Osallistun! :D Ja olen myös lukijasi :)
    satu.tarvainen@live.fi

    VastaaPoista
  64. Mukana ^^ Vasta löysin blogin tosin. ukyo2@hotmail.com

    VastaaPoista
  65. Oih! Olen kauan halunnut kokeilla, mutta täällä Oulussa päin on hankala päästä käsiksi Lushin tuotteisiin, ja onhan ne hintaviakin :/ Joten innolla osallistun! :') lukija Bloglovinin kautta. silja.m@hotmail.fi

    VastaaPoista
  66. yksi arpa
    emppu_98@windowslive.com

    VastaaPoista
  67. Ihana arvonta! Kolmella arvalla mukana :-)

    milenakaile@luukku.com

    VastaaPoista
  68. Oi ihana arvonta, rrrrakastan LUSHia! 3 arpaa mulle :-) emminum at gmail.com

    VastaaPoista
  69. 3 arvalla mukaan,ihana arvonta :)
    nmpnetti.com@jippii.fi

    VastaaPoista
  70. Yhdellä mukaan :) rokkihurtta@gmail.com

    VastaaPoista
  71. Lukija olen Bloggerin kautta, eli kolme arpaa. :) Ihanaa, että on a) arvontoja jotka kiinnostaa ja b) arvontoja joissa bloggaaja on selkeästi tuotteiden takana. ♥♥
    lehtinenjulia@gmail.com

    VastaaPoista
  72. Äää ihana <3 yhdellä mukana :) ansku.ja@hotmail.com

    VastaaPoista
  73. Kolmella arvalla mukana! kaikkionhetkentassa@gmail.com

    VastaaPoista
  74. kolme arpaa, olen lukija ♥_♥

    VastaaPoista
  75. Mukana yhdellä arvalla! :)
    suvi.lahdemaki@gmail.com

    VastaaPoista
  76. Lukija olen!
    annieveliina.paavola@gmail.com

    VastaaPoista
  77. IIk Apua!! En ole itse kokeillut vielä yhtään Lushia mutta kuullut NIIIIInN oaljon että onneksi nyt on kaikki 3 arpaa kehissä!!
    bikkenpilttuu@hotmail.com

    VastaaPoista
  78. Mukana ja lukija, eli kolmella arvalla... :)

    VastaaPoista
  79. Mukana kolmella arvalla! :)

    xevex82(at)gmail.com

    VastaaPoista
  80. Ooh mie haluan mukaan :) En ole vielä lukija mutta klikkailen sen heti tuosta kun vain kerkiän ensin osallistumaan arvontaan :))

    VastaaPoista
  81. Lukijana olen ^^/ En ikinä voita mutta kerrankos sitä yrittää ^^' petlinaada160@gmail.com

    VastaaPoista
  82. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  83. Ehdottomasti mukana! Lush on kyllä ihana!
    > 3 arpaa :)

    maria.h94@hotmail.fi

    VastaaPoista
  84. Airiina
    Yhdellä arvalla mukaan tulen, LUSH ei ole kovin tuttu muuten kuin blogeista.

    aiholapp(at)uusikaupunki.fi

    VastaaPoista
  85. Kiva arvonta! :) Oon mukana kolmella arvalla. Niina_93_2@hotmail.com

    VastaaPoista
  86. Yhdellä arvalla mukana :) Laala.koskinen@outlook.com

    VastaaPoista
  87. Mukana kivassa arvonnassa kolmella arvalla, luen bloggerin kautta.
    s.kansakoski(at)luukku.com

    VastaaPoista
  88. Mukana ja olen lukija :)
    tesshinchibi@luukku.com

    VastaaPoista
  89. Kolmella mukana <3
    talviuninalle(at)gmail.com

    VastaaPoista
  90. 3 arpaa! :3
    yksisarvismies@gmail.com

    VastaaPoista
  91. Uusi lukija ilmottautuu mukaan! =) info (at) saaraauvinen.fi

    VastaaPoista
  92. Oih, ihana arvonta <3

    oon 3 arvalla mukana!
    ennni.h(at)gmail.com

    VastaaPoista
  93. Kolmella mennään.
    sonikkuh(at)luukku.com

    VastaaPoista
  94. LUSH tuotteiden himoitsija. Yhdellä arvalla mukana, säännöllisesti blogiasi lukien!
    sonjawwd(at)gmail.com

    VastaaPoista
  95. Yhdellä mukana myös! miianblogi(at)suomi24.fi

    VastaaPoista
  96. Yhdellä mukana! jasminella82 ät gmail.com

    VastaaPoista
  97. yhdellä mukana, rebekka.peltomaki@hotmail.com

    VastaaPoista
  98. Osallistun yhdellä arvalla. Sekä Lush tuotteita että blogiasi fanitan :)
    T: Miukkis
    birgit82@suomi24.fi

    VastaaPoista
  99. Yhdellä mukana upeassa arvonnassa :)
    saya
    sayav(a)hotmail.fi

    VastaaPoista
  100. Yhdellä arvalla mukana :)
    ida.kojo@hotmail.com

    VastaaPoista
  101. Mukana lukijana :)

    rockonmama@hotmail.com

    VastaaPoista
  102. Oo huippu arvonta! Yhdellä mukana :-)

    emma-rawwrr@hotmail.com

    VastaaPoista
  103. Voi eikä, oon aina himoinnut Lushin tuotteita!! Osallistun lukijana arvontaan :3

    annimaria97@gmail.com

    VastaaPoista
  104. Osallistun lukijana, eli 3 arpaa :).

    veera.mikola@gmail.com

    VastaaPoista
  105. Osallistun lukijana, eli 3 arpaa :).

    veera.mikola@gmail.com

    VastaaPoista
  106. Oi, Lush on parasta! Mukana lukijana eli kolmella arvalla. :-)
    adaik97(at)hotmail.com

    VastaaPoista
  107. osallistun lukijana eli kolme arpaa :)
    gogle5sew@gmail.com

    VastaaPoista
  108. Yhdellä arvalla mukana! :)
    katariina.helen@gmail.com

    VastaaPoista
  109. Mukaaaaannn :) Vakkarilukija, mutta anona, elikkä yhellä arvalla mennään :)
    Maikki_89_@hotmail.com

    VastaaPoista
  110. Yhdellä arvalla mukana :) !
    miasumiez@hotmail.com

    VastaaPoista
  111. Kolmella mukana :)
    katainenlotta@gmail.com

    VastaaPoista
  112. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  113. Oho, unohdin edellisestä kommentista sähköpostin :'D ravernoir@gmail.com

    Oijoi, pakko osallistua :P Olen lukija, elikkäs 3 arpaa.

    VastaaPoista
  114. Ooooh, ihana arvonta!<3 Oon lukija, eli kolmella mukana!:] emiliahiltunenn@gmail.com

    VastaaPoista
  115. Mukana yhdellä arvalla. :)

    laura.leppajarvi@gmail.com

    VastaaPoista
  116. Yhdellä arvalla osallistun tähän. :) hiltuha(at)gmail.com

    VastaaPoista
  117. En ole lukija eli 1 arpa.
    anette@hotmail.fi

    VastaaPoista
  118. Mukana arvonnassa! juhtimus(ät)gmail.com

    VastaaPoista
  119. Yhdellä mukana :) caminblogi@gmail.com

    Mullakin on myös arvonta blogissa, käy osallistumassa :)

    VastaaPoista
  120. Ai että mikä herkkukassi!

    Lukijana ollaan eli kolme arpaa.

    myhappyheels@gmail.com

    VastaaPoista
  121. Mukana yhdellä arvalla! 😊😊😊 LUSH-palkinto on loistava idea! 💕✨💗

    natalia.hotanen@gmail.com

    VastaaPoista
  122. Yhdellä arvalla mukaan! :)
    yourssblogi@yahoo.com

    VastaaPoista
  123. Lukija osallistuu arvontaan kolmella arvalla. Olisi kiva saada maistiaisia Lushilta, kun niitä on toisessakin blogissa hehkutettu, mutta vaikka ei arpa osuisi omalle kohdalle juuri nyt, ehkä joskus pistän tilausta menemään. :)

    vaaleanpunainenhaalari(at)outlook.com

    VastaaPoista
  124. Kolmella arvalla mukana!

    walarya@gmail.com

    VastaaPoista
  125. 3 arvalla minäkin mukana olisin. Enpä ole liikoja voittanut mistään arpajaisista, mutta jos vaikka nyt osuisi onni kohdalle :)

    VastaaPoista
  126. Tännehän on osallistujia kun aika monta kertaa piti kännykän näyttöä hipaista että tänne tekstikenttään asti pääsin XD

    3 arpaa minäkin laittaisin vetämään
    On niin houkuttelevat palkinnot ^_^
    sante.rana@hotmail.fi

    VastaaPoista
  127. Oooh mikä arvonta! <3 Lukija olen! :)

    juliajokiniemi@gmail.com

    VastaaPoista
  128. Vitsit mitä ihanuuksia! :) Yhdellä mukana!
    minuhno@gmail.com

    VastaaPoista
  129. Lukijana 3 arvalla mukana! :)
    piira.em@gmail.com

    VastaaPoista
  130. Ihan sopiva otsikko! olen mukana ei-kirjautuneena lukijana yhdellä arvalla!
    hippu@outlook.com

    VastaaPoista
  131. Mahtava arvonta :) Lukijana, eli kolmella arvalla mukana. :)

    mimyy93@gmail.com

    VastaaPoista
  132. Hennajenniina
    Yhdellä arvalla mukaan upean palkinnon arvontaan.

    henna.holappa1@luukku.com

    VastaaPoista
  133. Oi mikä ihana palkinto! Olen lukija, joten kolmella arvalla mukana :)
    netteri@gmail.com

    VastaaPoista
  134. Lukijana ollaan, eli kolmella arvalla mukana! Vitsit nuo tuotteet vaikuttavat niin kivoilta :>

    emmi.laaksonen@gmail.com

    VastaaPoista
  135. En oo koskaan vielä kokeillut Lushin-tuotteita, vaikka monesti oon niitä käynyt haistelemassa. Eli osallistun yhdellä arvalla :)

    nooranelamaa@luukku.com

    VastaaPoista
  136. Kolmella arvalla mukana :)
    suvi.vikholm(a)luukku.com

    VastaaPoista
  137. Yhdellä mukana, tykkään Lushin tuotteista!
    sinilintu_(at)hotmail.com

    VastaaPoista
  138. Vau mikä setti. Kolmella mukaan :)

    unelmiaonnesta(at)gmail.com

    VastaaPoista
  139. Oij mikä arvonta, mukana yhdellä arvalla! :)
    vii_vi_95@hotmail.com

    VastaaPoista
  140. Kiitos ihanasta arvonnasta! Menossa mukana yhdellä arvalla :)
    laaksonritari@luukku.com

    VastaaPoista
  141. Kolmella arvalla mukana. :)
    ritva.k.valimaki@gmail.com

    VastaaPoista
  142. Hei, olen lukija. msk1974@suomi24.fi

    VastaaPoista
  143. Mukaan yhdellä arvalla :)
    cherrycloud@luukku.com

    VastaaPoista
  144. Aww jiss luen ja mukana!
    nmt91 a hotmail.com

    VastaaPoista
  145. Liityin juuri lukijaksesi, blogisi on mielenkiintoinen. Lushin arvonta on iloinen yllätys, pidän yrityksen imagosta ja varsinkin tuotteista!

    eme-_-@hotmail.com

    VastaaPoista
  146. Mukaan kolmella arvalla mahtavaan arvontaan!
    siinatar@gmail.com

    VastaaPoista
  147. Mukaan kolmella arvalla mahtavaan arvontaan!
    siinatar@gmail.com

    VastaaPoista
  148. Kolmella arvalla mukana! :)

    pinja.hakli@hotmail.com

    VastaaPoista
  149. maija.jalkanen@hotmail.com

    Yksi arpa :)

    VastaaPoista