perjantai 21. elokuuta 2015

Wanties from MA*RS and Princess Melody☆

Mitäs minä muuta osaisin paremmin kuin haluta asioita. Tajusin tuossa taas kun ihana ystäväni Myrre tuli minua moikkaamaan muutama päivä sitten, ja hän kertoi minulle must see ja must go-paikkoja Tokiossa, että hetkinen sentään minähän _olen_ menossa Japaniin! Nyt sitten taas innostuin selaamaan kaikkia ihania nettikauppoja läpi ja himoitsemaan kaikkea söpöä. Olenkin jo hiukan tilannut kaikkea gyaruvaatetta, että odottakaahan vaan, gyaruminä nousee vielä esiin!
Ihmettelin kyllä tuon How we met-postauksen kohdalla, kuinka teksti näytti oudolta. Kirjoitin sen toisella koneella kuin normaalisti, siis tällä samalla millä tätäkin teen, että saas nähdä miten tällä kertaa käy!
 
Japanilaisista vaatemerkeistä suosikkejani ovat MA*RS ja Princess Melody. Niinpä näytänkin teille taas muutaman itemin mitkä iskivät minuun ja kovaa!
MA*RSin kaikki ruusukuvioiset laukut ja lompakot ja kännykkäkuoret ja muut vastaavat! Varsinkin tuo käsilaukku tuossa, eikö olekin ihana! Olen ollut heikkona ruusuprintteihin, ja olen tosi klisheinen ja ruusut ovat lempikukkiani (tuleepa niitä löytymään meidän häistämmekin!). Täytyy toivoa, että vielä meidänkin reissumme aikana olisi ruusuprinttivaatteita/asusteita myynnissä, enemmänkin kuin mitä tällä hetkellä heidän nettikaupassansa.
Olenko myös maininnut että olen hulluna mustaXpinkki-väriyhdistelmään? Tuo ensimmäisen kuvan peplumtoppi oli yksi suosikkini heidän nettikauppansa tämänhetkisestä sisällöstä. En oikein ole peplumtopeille itseni päällä lämmennyt, olen niin tasapaksu ja tissitön tapaus, ettei ne oikein imartele muotojani ;A; Edelliseen ruusukuosifetissiin viitaten tuo viereisen kuvan hame! Niin kätevä esimerkiksi töihin ja juhlavampiin tilaisuuksiin!
Puhuinkin juuri ystävieni kanssa siitä, kuinka minulla on tällähetkellä menossa vaihe, että rakastan korkeita korkoja platformin kera. MA*RSilla olikin myynnissä tällaiset, hiukan kesäkenkämäiset söpöläiset! Tuskin tulen ostamaan koska hinta oli suhteessa korkea, mutta ainahan sitä saa haaveilla.
Viimeisenä muttei vähäisimpänä, Princess Melody! Olin hiukan surullinen siitä, miten vähän heillä on nyt erilaisia tuotteita myynnissä. Kuitenkin muutama haluamisen arvoinen asia tältä Himenan omalta brändiltä löytyi. Sugar Cookie oli uusi mallisto, jossa ei kyllä ollut muutakuin tuo mekko. Printti on hurjan söpö ja kuin joltain lolitavaatemerkiltä! Malli taas tuskin imartelisi ainakaan itseäni, näyttäisin kuin olisin kuudennella kuulla :'D Princess Melodyn keittiöjutut taas iski ja kovaa, katsokaa nyt vaikka noita lusikoita! Kyllä kelpaisi teetä tarjoilla tuollaisten lusikoiden kera!
 
Eihän tässä nyt mitään. Nyt pitää aloittaa armoton budjetointi ja ostoslistankasaaminen. Voitte olla varmoja, että jos jonkinlaista Tokio-aiheista postausta teen tässä ajan mittaan, kun reissu lähestyy. Ilmoittauduin jo japanin kertauskurssille, että pääsen verestämään omaa kielitaitoani! 

4 kommenttia:

  1. oihh vitsi miten ihana tuo peplumtoppi ♥! Täällä kanssa yksi joka on hurahtanut musta pinkki väriyhdistelmään :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö se olekin ihana? *_* jo mustapinkki on vaan niin tyylikäs väriyhdistelmä!

      Poista
  2. Voi vitsi! Mä oon aina halunnut Tokioon (ja muutenkin kierteleen Japanin suuntaan) :D Ehkä vielä joku päivä ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehdottomasti kannattaa mennä! ^_^ Tokiosta ei mulla omakohtaisia kokemuksia ole, mutta Japanista kylläkin ja vierailun arvoinen paikka. Rahaa pitää kyllä olla säästettynä, kun valitettavasti hintataso on Suomen kanssa samaa D: D:

      Poista