tiistai 7. marraskuuta 2017

*:・゚✧Kotona✧・゚:*

Kotosalla! Pikainen kuulumispäivitys tähän väliin, että kotiin on palattu. Alan saman tien muokkailemaan tässä kuvia reissusta, joita kertyi ihan kiitettävä määrä. Huh että oli mukavaa, mutta pakko samalla sanoa, ettei ole kauhean rentoutunut fiilis noiden päälle kymmenen tunnin lentojen jälkeen :'D Loma itsessään oli mahtava, ihanan lämmintä ja kauniita maisemia. Olisi mielellään jäänyt kyllä pidemmäksikin aikaa. 

Pysykää kanavalla, reissukokemuksia ja kuvia tulossa ihan piakkoin! 

8 kommenttia:

  1. On tosi mukavaa, että postaat nyt kuitenkin taas muutakin kuin vain asukuvia. Toivottavasti ne paskakommentoijat on hiljentyny, eikä jatka sun kiusaamista, kun postailet taas reissuista ja ostoksista. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mustakin on kivaa päästä esittelemään reissukuvia <3 Ja mä ainakin hiljennän ne jos tulee jotain bullshittiä jauhamaan. 8)

      Poista
    2. Hyvä linjaus. Ei niitä tosiaan kannata ajatuksella lukea saati julkasta. Poistoon vaan saman tien. :D

      Poista
    3. Jep, näin mä teen! Kenenkään ei tarvi kuunnella mitään turhaa räyhäämistä ^_^

      Poista
  2. Ihana päästä lukemaan matkajuttuja!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oiii kivaa et tykkäät reissujutuista! Nyt on eka pieni pätkylä pihalla!

      Poista
  3. Ahh reissukuvia oottelen ihan todella paljon 8) Ne vaan on vaaraksi kun mulla on ihan kamala matkakuume.. Tosin voin ruokkia sitä hyvin sitten matkakuvillasi. Ja hei ihana tosiaan että postaat taas muutakin, toivon todella että kommenttiboxisi on rauhoittunut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muutamia paskakommentteja oon jättäny julkaisematta. Nyt on se linjaus et en todellakaan aio kuunnella yhtään länkytystä. Mut joo, ihana kuulla et reissukuvia odotellaan!! Mä oon nyt just julkaissut pienen pätkän ja alan muokkaamaan just kännykkäkuviakin teille esittelyyn ^_^

      Poista