perjantai 4. elokuuta 2017

*:・゚✧Victoria's Secret haul✧・゚:*






Oops @Victoria's Secret. En vaan voinut itselleni mitään alennuksille. Victoria's Secret on kyllä niin pirullinen paikka kun kaikkea söpöä ja ihanaa sitä vaan löytää joka kerta. Nyt piti sitten jättää passikotelo, hajuvesi ja yksi toinen pussukka hyllyyn odottelemaan kun totesin että ei tule kesää jos kaikki mieliteot vaan lähtee toteuttamaan. Mukaan tarttui matkakokoisia hajuvesiä, kaksi PINKin bodymistiä, pikkareita (ei kuvassa, haha!) sekä söpö meikkipussukka matkoja varten. Tuo PINKin pinkki hajuvesi on aivan ihana, olen ihan rakastunut siihen.
Olettekos te tehneet ihania löytöjä alennusmyynneistä? 

32 kommenttia:

  1. Kiinnostaisi kuulla miksi et viitsi käyttää eläinkokeetonta kosmetiikkaa? Olet selkeästi valveutunut henkilö, joka ei kaiketi(blogin juttujen perusteella) syö lihaa, feministi ja eläimistä suuresti välittävä. Eläinkokeettomia tuotteita on helposti saatavilla jopa marketeissa, eikä siinä jää paitsi oikeastaan mistään. Olisi kova kuulla kantasi, vaikka se olisikin vaan että et jaksa/ei kiinnosta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa tahtoisin tietää kuin anonyymi 1. Enkä halua missään nimessä vittuilla tai mitään, mutta olen aiemmin käsittänyt että Saga olisit kovastikin eläinkokeita vastaan? Ehkä olen käsittänyt väärin, korjaa toki jos oon ihan hakoteillä :)

      Poista
    2. Mä oon joka ikiseen VS-postaukseen käyny selittämässä tän asian, ja ikinä siitä väännöstä ei tuu loppua, joten en nyt tällä kertaa jaksa alkaa samaa litaniaa kirjoittamaan :) Voi käydä kurkkaamassa muista postauksista mitä sinne oon vastannut.

      Poista
  2. Olipas ihanan pirteitä kuvia, tuli hyvä mieli ♥ Ja nää ostokset ovat kyllä niin kivoja :)

    http://emmikristiinan.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Mulle käy aina niin, että yritän kyllä mennä aleihin, mut sitten löydän vaan täyteen hintaan kaikkia ihanuuksia :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nosiis tää! :D Näin mullekin ikävä kyllä melkein aina käy XD

      Poista
  4. Saa katsoa onko noita kun pääsee laivalle, mä ite tykkään semmosista pussukoista, meikkipusseista, laukuista, passikoteloista mitä noi tekee. Mutta tuntuu jotenkin että noi tuoksut ja kosmetiikat on semmosta kakkosluokkaa ja tuoksuiltaan ehkä enemmän pikkutyttöjen juttu? Alkkarit oli sika kivoja ja ihan ok laatusia (verrattavissa ginan alkkareihin omasta mielestäni), saanu näitä lahjaksi mutta jotenkin muhun ei iske nää niinku yhtään :D onhan noi nyt söpöjä ja pinkkejä..

    www.finnlandsnorsk.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. TOivottavasti noita on laivalla :) Ja siis oon samaa mieltä meikkien suhteen: En ostais noita meikkejä kun ne on todettu aika krääsäksi. Siis huulikiillot ei oikee oo ollu mistää kotosin.
      Mut sit muuten tykkään, ei noi tuoksut oo mitenkää pikkutyttömäisii mun mielestä :)

      Poista
  5. Oi onpa söpöisiä nuo kaikki ♥ Mä yritän kyllä vältellä VS:ää parhaani mukaan, mutta Helsingissä pyöriessä se tuntuu vaikeammalta, kun se aina Forumissa iskee silmiin :D Sieltä pystyisi kyllä käärimään nopeasti koko kaupan huomaamattaan ostoskoriin!! :DD

    ♥: Ane

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos <3 Ja joo se välttely mullaki, mut ku keskustas sinne aina vaan eksyy ja sit viel työpaikalla ei pysty välttämään :D

      Poista
  6. Ihania juttuja!<3 Victorias Secretillä tuntuu usein ja tosi helposti käyvän toi oooops hahah... :D Toi meikkipussi varsinkin on täydellinen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitoksia <3 Ja joo, aina sielt vaan jotain tulee ostettuu :D

      Poista
  7. Oooh mä en kestää, niin ihania noi kaikki ja voin vaan kuvitella niiden tuoksun :') VS on kyllä semmonen putiikki, mistä vois vaan kotiuttaa tyyliin kaiken :D! Ihanaa viikonloppua Saga<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha ihana sinä <3 Ois ihana saada sellanen VS-hylly kotiin oikee :D Ja kiitos, ihanaa alkavaa viikkoa sulle<3

      Poista
  8. En oo ikinä käynyt Victoria's secretin liikkeessä ja ehkä ihan hyvä, koska musta tuntuu että mun jäljiltä koko kauppa ois ihan tyhjä :D Keskiseltä tosin oon ostanu VS:n Body mistejä! Toi meikkipussukka on kyllä tosi ihana ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi ihana, kiitos <3 Ja VSllä tosiaan ei voi käydä siten et ei ois ees vaikeuksia poistua ostamatta mitää! :D Harmi kun ovat aika tyyriitä laatuunsa nähden, muuten sielt tulis ostettua ihan hulluna kaikkea!

      Poista
  9. Aivan ihastuttavaa tavaraa totta vie 8) Mun meikkipussi alkaa vedellä viimeisiä ja oon mietiskellyt että pitäisi VS:ltä joku kiva meikkipussukka ostaa käyttöön. Onhan mulla nuita pusseja mutta se mikä kulkee aina matkassa laukussa alkaa olla niin kulahtanut että huhhuh:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Ja suosittelen, siel oli ihan hulluna kaikkea söpöä pussukkaa myynnissä nyt :) Mulla on nyt kaksi sellast siistä, toisen aattelin viedä Berliinin kämpille ja toisen jätän tänne ihan helsinkikotiin!

      Poista
  10. Ihania ostoksia ❤️Mukavaa viikonloppua ❤️

    VastaaPoista
  11. Voi mitä kaikkea ihanaa olet löytänyt! <3 Itsekin rakastan Victoria's Secretiä ja niistä liikkeistä kyllä lähtee aina mukaan vaikka ja mitä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi kiitos<3 Ja siis joooo VS on niin pahuksen salakavala paikka, aina tarttuu jotain! :D

      Poista
  12. Ihanan tyttömäisiä ostoksia, mulla on itsellä myös tuo pinkki hajuvesi ja se on kyllä ihana! :D

    VastaaPoista
  13. Tosi ihanan tyttömäisiä ostoksia, vaikken itse Victoria's Secretistä niinkään välitä! Yhdet alusvaatteet multa kyllä löytyy tältä merkiltä, hahah. Tuo meikkipussukka on tosin niin kiva, voisin jopa itse hankkia tuollaisen *_*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. VOi kiitos! Ja joo ei kaikkitykkää :) Pikkarit on kyl VSllä kivoja, ja noita meikkipussukoita on kyl vaikka ja kuinka, moneen makuun :) Kandee käydä kurkkaamas!

      Poista
  14. VS alennusmyynneistä hamstraan aina alushousuja :D ne on niin kauniita, mukavia ja kestäviä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin ostin niitä, mut en kyl alennuksesta. Taino, siis siitä perus osta kolme-tarjouksesta kyllä, mut noi mega-alet ei koskenu harmiksi kuin joitain aika käpäsen näkösiä pikkareita :( Ne kyl on mukavat!

      Poista
  15. Ihania ostoksia! VS:llä on kyllä niin söpöjä kaikki jutut *.* Alennusmyynneistä on itselläkin tullut jotain ostettua, ainakin kolme paitaa sekä silmämeikinpoistoaine ja dödö :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos! Hei ihania ja tosi kätsyjä alelöytöjä oot tehny :D <3

      Poista