sunnuntai 27. huhtikuuta 2014

Get up and go jogging!☆

Ihanaa kun on taas lämpöisemmät kelit ja aurinko paistaa! Olen innostunut aamulenkkeilystä oikein kunnolla, nytkun tosiaankin aamulla on valoisaa ja sopivan lämmintäkin. Tuuli on kettumainen kaveri, mutta juuri siksi aamulenkkeily onkin parhautta, koska aamulla vielä on suhteellisen tyyntä. Itselläni myös vaikuttaa se että aamulla on vähemmän liikennettä ja minä lenkkipolulla ei ole kauhean seksikäs näky. 
Yksi aamu sitten vetäisin uudet vermeet päälle, ja pakkohan sitä oli sitten itsekseen poseerata ja ottaa jos jonkinlaista selfietä (ja vähän belfietäkin, niistä ei kyllä tule tänne kuvaa, huokaiskaa helpotuksesta!). Tässä kuvaa meikästä ilman meikin häivää sekä vaatetuksesta!
Paitarakkaus! En kyllä kadu hetkeäkään että sijoitin tuohon paitaan. Se on tosi mukava päällä (noh, perustoppi) ja sitäkin kivemman näköinen! Näytänkin vähän noissa kuvissa siltä että ne on otettu ennen kahdeksaa aamulla, mutta enpä minä mikään hehkeämpi ilmestys olisi ollut paria tuntia myöhemminkään. Enkä varsinkaan lenkin jälkeen, kun naama punaisena, hikisenä ja hiukset räjähtäneenä olisin kotoutunut. En tajua miten jotkut voivat olla niin siloisen ja sievän näköisiä, kun ottavat itsestään selfieitä salitreenien jälkeen instagramiin: Mitä itse olen instagrammeilua salin jälkeen harrastanut niin... Noh, kuvista voi olla montaa mieltä. (P.s. Jos teillä on tylsää, voitte etsiä tusinahaaraisia hiuksia ylläolevasta kuvasta! Kampaajallekin pitäisi mennä mutta saa nähdä milloin saan itseni sinne järjestettyä.)
Top: Björn Borg, pants: PIECES, shoes: Adidas
Kuten jo aiemmassa postauksessani mainitsin, olen aika ylpeä siitä, miten paljon olen lenkkeilyn sarallakin kehittynyt. Ennen tämän saman matkan juoksemiseen meni minulla tunti. Kokonainen tunti. Nyt selviän parhaimmillani tasan puolessa tunnissa. Olen myös pidentänyt lenkkejäni, ja yritän parhaillaan tehdä ennätystäni ja juosta 10 kilometriä. Melkein olen onnistunut, 9,70km oli ennätykseni. Noh, ehkä vielä joku päivä. Ongelma nyt on se, että kun kunto sallisi niin motivaatio on nolla, ja joudun vähän välisin itseni pakottamaan pitemmille lenkeille. Onneksi nyt säät ovat sen verran mukavat, että siinä on motivaattoria kerrakseen! 
Minulle saa btw lahjoittaa uudet kuulokkeet. Skullcandyt hajosivat, ja nyt minulla on jäljellä vain nuo säälittävät napit, jotka eivät lenkkeillessä pysy korvilla ei ollenkaan. Ilman musiikkia taas on tylsää mennä pidempää matkaa, mutta kettumaista se on sekin että joutuu juoksemaan kädet korvilla että napit pysyisivät paikoillaan. What a hard life...

12 kommenttia:

  1. älähän sit vedä överiks tota treenaamista :) Hyvä että jaksat liikkua ja toivottavasti saat siitä iloa, mutta muista kohtuus! Aina ei ole pakko lähteä lenkille jos ei huvita! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yritän, vähän on taas alkanu kyl olee pakkoliikunnan makuu mut koetan rajottaa.

      Kiitti kommentista :) <3

      Poista
  2. Aivan järkyttävän ihana toi paita! :3

    VastaaPoista
  3. Kiva, että treenaat ja että nautit siitä! Olet minun mielestä ihan kamalan laiha, joten muista syödäkin :) Minä meinaan tänä kesänä juosta ensimmäisen maratoonini huhuh :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oih mäki tahtoisin juosta maratonin, voi olla että jää kyl parin vuoden päähä! Naisten kymppiin vois kyl osallistuu täs joskus :)

      Ja syön mä, valitettavasti liikaaki ; A ;

      Poista
  4. Olet suloinen ja kaunis ilman meikkiäkin. Hyvännäköinen tuo paita, ei ihmekään että pidät siitä. Urheilun pitää olla mukavaa joten ihan hyvin voi silloin jäädä sohvalle köllöttelemään jos ei silloin tällöin inspistä löydy : ) Lihakset kuitenkin kaipaa parikin lepopäivää viikossa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo hoksasin tos sunnuntaina ku vedin ihan sairaat treenit että lihakset sanoutu irti.. .:'D JA ei ollu mukavaa se...

      Kiitos paljon kommentista <3 ; w ;

      Poista
  5. Vastaukset
    1. Aww kiitos <3 Ajattelin kerranki laittaa kuvaa ittestäni astetta naturellimpana :D

      Poista
  6. Mua niin harmittaa, etten pysty aamutreenailla! Tulee huono-olo ja alkaa huippaamaan. Mun aineenvaihdunta ei jotenkin tykkää siitä yhtään. Aamulla ois niin helppo treenata, koska mikään homma ei vielä ois kesken. Vois vaan hypätä tyyliin suoraan sängystä treenaamaan!

    Milla / millamainen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aa, tosi ikävää :( Itellä on taas sama juttu jos on syöny. Odotteli hetken tai sit söis kevyesti et vois lähtee lenkille ni ei, kauheen paha olo tulee! siks aamulenkkeily onki parasta ettei sit voi iskee pahoinvointi :))

      Poista