maanantai 27. kesäkuuta 2016

Söpöin huomenlahja ikinä☆

Kuvat kertokoon enemmän kuin tuhat sanaa. Christian antoi minulle siis huomenlahjan (jonka olemassaolon olin ihan unohtanut, en tiennyt että moista perinnettä on edes olemassa) hääpäivän jälkeisenä aamuna, kun vielä makoilimme hotellin sängyllä. Meillähän ei mikään hirmu rento hääpäivän aamu ollut, kun heti alkoi asioiden tekeminen ja hotellillakaan emme saaneet löllöillä rauhassa, vaan kyyti tuli jo kymmeneltä noutamaan meidät kohti kotia. Sen verran kuitenkin, että tuore aviomies vetäisi Michael Korsin lahjapaketin esiin pukupussistansa. 

 Sain aivan ihanan lompakon! Tai iltalaukun/clutchin, millä nimellä tuota nyt haluaakaan kutsua. Väri on ihanan erikoinen, koralli, jota ei minun vaatekaapistani vielä hirveästi löydykään. Lahjasta teki ihan extraihanan se, että Christian meni ihan itse kauppaan ja päättämään lahjaa minulle, en siis ollut pyytänyt yhtään mitään. Ja osasihan tuo valita sellaisen lahjan, mistä todellakin tykkään <3 

30 kommenttia:

  1. Myöhäiset onnittelut tuoreelle avioparille! Tosi kauniit häät näytti olleen ♡

    VastaaPoista
  2. Toi väri on ihana! :) Mä oon myös tykästynyt korallin sävyyn, haluaisin jonkun korallin värisen mekon tai muun vaatteen! Ja ihana yllätys sulle, toi lompakko näyttää kivalta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kans oon ihan rakastunu tohon koralliin, ois just kiva saada joku kotelomekko korallin värissä. Ja todellakin oli aivan ihana ylläri kun en tollasta millääntavalla odottanu.

      Poista
  3. Voi vitsit miten söpö!♥ Sopii sulle kyllä hyvin käyttöön :)

    VastaaPoista
  4. Onpas sievä laukku, hyvin osasi aviomiehesi valita :)

    VastaaPoista
  5. Todella ihana huomenlahja ja vielä noin herkullisessa värissä ♥ Se on kyllä aina mukavaa, jos mies osaa ostaa jotain omaan makuun sopivaa ilman turhia neuvomisia! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niinpä, tulee ihan ekstrahyvä olo :) Ja toi väri, se tosiaan on aivan ihana!

      Poista
  6. Niin kaunis ja ihanan värinen :)<33

    VastaaPoista
  7. Todella ihana ele hankkia tuollainen lahja ja tuo on tosi kauniin värinen :)♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosiaankin, ei ois ollu mikään pakko tommost hankkia :) Olin kyl aika otettu :)

      Poista
  8. Eikä miten ihana ja aivan sun värinen!!:D♥

    VastaaPoista
  9. Ihana! Kuin karkkia silmille!
    Osaa ne miehetkin ostaa ilmeisesti tytöilleen ostaa nappi ostoksia. En malta odottaa, että näen tämän laukun käytössä! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! <3 Ja toi väri tosiaan on ihan herkku <3

      Poista
  10. Aivan ihana lahja! <3 Vitsit, ihan tulee kesä ja vesimeloni mieleen tuosta väristä. Todella kaunis ja varmasti on näppärä käytössäkin! :)

    VastaaPoista