torstai 18. kesäkuuta 2015

New bag from Louis Vuitton☆

Joku saattaakin muistaa minun maininneen aikaisemmissa postuaksissani sivulauseen sivulauseessa, että minulla on ollut terveydentilani kanssa vähän ongelmia. En voi sanoa niiden olevan vieläkään takanapäin, mutta toivonmukaan pahin on ohi ja paraneminen alkaa tästä. Olin sitten päättänyt palkita itseni, ja minulla oli vielä ylioppilasjuhlarahojani jäljellä. Otsikkokin teille kertoo sen, minne kävelin kuluttamaan rahani.
Suunta otettiin kohti Vuittonin liikettä. En ole ikinä Vuittonilta mitään ostanut, ja vielä pari kuukautta sitten ajattelin että siinä on pulju johonka minulla ei tule olemaan ikinä mitään asiaa; En edes uskonut että minua päästettäisiin sisälle. Päästettiin sentään, vaikka olinkin lauantaina työvaatteissani, sillä minulla oli alkamassa iltavuoro. Jännitin kieltämättä hitusen, että miten kaupassa asiointi tapahtuu. Olin saanut konsultaatiota aiemmin, että tiesin mitä olen hakemassa, mutta en ole niin iso Vuitton-fani, että olisin jaksanut opetella kuosien ja värien nimet ulkoa (Monogram-kuosi on ainoa jonka tiedän, ja en minä niitä mallejakaan tiedä/muista, muutakuin juuri ja juuri sen mitä olin itse hakemassa). Pientä kitinää pakko pitää, että olin hiukan pettynyt siihen millaista palvelua saatiin. Meininki oli puolihutaistua ja tuli sellainen olo että vaikka setelinippua työnsinkin heidän kouraansa olin enemmän epätoivottu henkilö siellä. Onneksi en, kuten sanottua, ole Vuittonin suuri orja ja sain jo sen laukun josta olin salaa haaveillut. Toista kertaa ei tarvitse siis liikkeeseen mennä, ellen jotain omituista mielihalua saa.
Itse laukkuun. Ostin siis Eva Clutchin. Tätä olen monien bloggaajien kuvissa ihastellut, miten sievä ja ylevän näköinen tämä laukku onkaan. En ole laukkuihmisiä siten että hamstraisin niitä merkkilaukkuja, mutta tämä oli vaan niin nätti että päätin sen hankkia. Lisäksi laukulle löytyy käyttöä! Muunmuassa tulevalle risteilylle laukku on must, ja Eva on myös mukavan pieni ja yksinkertainen perus kaupunkireissuille, kun ei koko omaisuutta tarvitsekaan ottaa mukaan. Laukkuun mahtuu sopivasti kännykkä, kortit, avaimet ja meikit plus vielä pientä tilpehööriä.
Nyt vain paiseilen laukun säilytyksen kanssa. Nykyiseen kämppään ei kyllä mahdu laittamaan esille mitään, ja en nyt ihan yhtä holtittomasti viitsi tätä säilyttää kuten kaikkia muita laukkujani. Yritän parhaani pitää kaunokaisen ehjänä ja puhtaana, joka on meikäläiselle aikamoinen haaste....

15 kommenttia:

  1. Ihana :D söpö vaalea sopiikin sun tyyliin.. eikä tuo kuosi ole ihan kaikilla kuten sen ruskean feikkikopiot.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ^_^ Joo halusin vaaleen just siks että a) se sopii paremmin mun vaatekaappiin ja b) ettei se olis niin geneerinen :D Kivaa et säkin tykkäät ^_^ <3

      Poista
  2. Oon kuullut aiemminkin sivukorvalla, että Vuittonin liikkeessä työntekijät kattoo vähän nenänvartta pitkin :( harmi sinäänsä, mutta kiva että sait kuitenkin etsimäsi! :)
    helmi-i.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harmi jos muillakin on nuivia kokemuksia (taino, kertoopahan sitten ettei huono palvelu ollut mitään henkilökohtaista). Kuitenkin senhintaisesta liikkeestä on kyse, että sitä hyvää palveluakin tulisi siihen hintaan sisältyä.
      Mutta joo, oon tyytyväinen ostokseeni anyway ^_^

      Poista
  3. Mä olen käynyt Espalla asioimassa useamminkin ja sanotaanko, että ehkä 10 kerrasta kahdella saanut hyvää palvelua, vaikka rahaa on ihan mukavasti sinne uponnut. Jopa myymäläpäällikkö alkoi kerran riitelemään mun kanssa ja oli tosi yrmeä mua kohtaan -ensin ei edes meinattu saada palvelua, kun tämä tyyppi oli myyjänä ja vapaana. Mun on pakko masentaa sun hypetystä, mutta tuosta Evasta, kuten Mini Pochetestakin kuluu kultaukset todella nopeasti pois.. :S Itse en siksi enää Vuittonia suosi, kun se ei vastaa laadultaan hintaa ainakaan mun mielestä. Omistan siis Vuittonilta Agendan (kalenterinkannet), Evan, Mini Pochetten (laukun), Alman (laukun), Keep It (rannekoru) ja Neverfull (Laukun). Tyytyväisin oon ollut tuohon 20 vuotta vanhaan Almaan, joka jaksaa porskuttaa eteenpäin eikä kärsi käytössä. :) Mut Eva on kyllä ihana laukku ei siitä pääse mihinkään! :)

    http://lifewithsallas.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onpas jännä että sinäkin olet saanut huonoa palvelua! :o Luulin jotenkin että mitä enemmän rahaa työnnät liikkeeseen sitä parempaa paölvelua saa, tyyliin juuri niin että mitä useammin liikkeessä on käynyt sitä parempaa palvelua saa. Ja ikävä kuulla että Evakaan ei ole laadultaan hinnan tasoa. No saas nähdä, yritän pitää siitä hyvää huolta :3
      Ja kiitos paljon kommentistasi <3

      Poista
  4. Jotenkin masentavaa, että kukaan ylipäätään ostaa Vuittonia. Siinä on kyllä merkki, joka tuntuu viis veisaavan muusta kuin rahasta. Epäeettistä ja tosiaan suht huonoo laatuakin, nii ei oikeen silläkään voi puolustella että kestää kauemmin kun henkkamaukan versiot. Totta kai riippuu siitä, miten laukkua kohtelee, mutta itse ainakin _käytän laukkuja, ei nyt ihan koko ajan voi varoa mitä tapahtuu. Positiivista, että tuo kuosi on sentään nätimmästä päästä, eikä niitä aivan järkyttäviä monogrammeja, makunsa tietty taas kullakin.

    Enkä mitenkään arvostele rahankäyttöäsi. LV monien muiden himoittujen brändien ohella, on musta vaan aivan naurettavan hypetetty...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En olekaan VUittonin eettisyyteen perehtynyt, pakko myöntää. Taidampa googlailla aiheesta lisää ja tarkistaa miten asia on. Laadusta olen kuullut vaan kehukja, mutta toisaalta olenkin jutellut vain Vuittonin nimeen vannoneiden ihmisten kanssa aiheesta. Totta se on ettei laukkua voi kohdella niin että pitäisi varoa jatkuvasti mitä sille tekee ja miten säilyttää. Ei se silloin oikein käyttötavarasta mene.

      Ja en tietenkään ottanut kommenttiasi phalla, ihan mielenkiintoista saada toisenlaisia näkemyksiä :) Perehdyn ehdottomasti aiheeseen. Jotain vastamainoksia kyllä muistan luikkarista aikoinaan nähneeni. Kiva kuitenkin että laukku on kaikista pahoista pienin paha mielestäsi :D

      Poista
  5. Ihana laukku, tuon itsekin oon harkinnut ostavani joskus tulevassa:)

    VastaaPoista
  6. Oii unelma laukku <3 Tuota olen itsekin katsellut :)

    VastaaPoista