keskiviikko 22. lokakuuta 2014

New lenses + agejo with Myrre☆

Huh helpotusta, uudet piilolinssini saapuivat nopeammin kuin oli luvattu! Tilatessani ne sivu sanoi postituksen kestävän kuukaudesta puoleentoista, mutta todellisuudessa jouduin odottelemaan vain pari viikkoa. Hyvä näin, niin saan tehtyä taas ihan kunnon meikin, en voi sille mitään etten osaa tehdä gyarumeikkiä ilman piilareita. Harjoittelin pariinkin otteeseen ja näytin ihan hoopolta, joten piilolinsseillä mennään. Kahteen vuoteen minulla ei ole ollut muun värisiä piilareita kuin vain vaaleanpunaisia. Nyt tein suuren muutoksen ja en tilannut vaaleanpunaisia linssejä, kahdet siniset ja yhdet ruskeat. Käyttöön tosin en ole ottanut vielä muutakuin vain nämä yhdet, ja tykkään kovasti!
Joo en minä näitä naamakuvia teille jaa sen takia että tykkäisin omasta naamastani niin kovasti, mutta tässä teille lähikuvaa linsseistä. Valitettavasti en merkkiä muista, ja olen hiukan laiska avaamaan uutta välilehteä ja tarkistamaan. Olin ensin hiukan skeptinen, kun avasin paketin ja katsoin miten tummat ne ovatkin. Yllättävän hyvin ne kuitenkin sulautuvat omien silmieni väriin! Plus että ne olivat oikein hyvät silmissä, sillä olin aika pitkään niiden kanssa, noin klo 11-21, ja vasta ihan vähän ennen yhdeksää rupesi hiukan särkemään silmiin. En siis käytä silmätippoja tai mitään, joten eikai se sinällään mikään ihmekään ole jos vähän alkoikin tuntumaan. 

Olimme sopineet Myrskyn kanssa tapaavamme, valokuvauksen ja gyarun merkeissä. Teemaksi jotenkin muotoutui agejo. En nyt tiedä oliko oma asukokonaisuuteni nyt niin agejon "standardit" täyttävä, mutta kyllä minä siinä Myrren rinnalla taisin mennä :'D
Söpö Myrre ; w ; Rakastuin aivan tuohon MA*RSin settiin, taidan itsekin tarvita samanlaisen...
Headbow: Chocomint, cardigan: H&M, top: New Yorker, skirt: Vero Moda, shoes: Jesus Diamante (Myrreltä lainassa)

Kuvailujen jälkeen päivä jatkui samalla kaavalla kuten aina ennenkin, ja selailimme taas jonkun verran gyarulehtiä. Myrskyllä on kyllä kieltämättä aika lahjakas kokoelma kaikkia lehtiä, olisinpa itsekin hamstrannut enemmän lukemistoa omalla Japaninmatkallani ; _ ; Nyt bloggaamisen sijaan palaan taas koulutehtävien pariin. Oikeasti minulla ei olisi aikaa istuksia koneella joutenpäiten, joten saatte tulla sanomaan minulle jos facebookissa päiväni istuksin että palaahan järkevämpien asioiden pariin :'D 

8 kommenttia:

  1. Söpöjä olette!

    Mikä lehti toi on jossa on Kyarun kuva? :D näyttää jännältä.

    VastaaPoista
  2. Kertoisitko tietämättömälle mitä tuohon agejo tyyliin kuuluu? Kiinnostaisi kovasti ^_^ Piilarisi ovat ihan sävyiset ja tykkään kokonaisuudesta asuineen ja meikkeineen. Tukka varsinkin näyttää ihanalta. Mitä aikaisemmin näytit piilarittomia meikkejä niin minusta näytit niissäkin hyvin gyarulta, vaikka piilarit tärkeä osa tyyliä ovatkin niin minusta sinulla on taitoa tehdä meikki oikeanlaiseksi ilmankin. Mukavinta tietysti että pääset nyt kuitenkin uusien piilareiden kanssa kunnolla meikkaamaan ^_^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos kommentistasi!

      Hitto, oon aika huono kertoo agejosta, kun en oo mihinkää virallisiin määritelmiin törmäilly :D Se on yleisesti ottaen hostessien "gyarutyyli" :)

      Poista
  3. Mä haluaisin tietää että meneekö sulla hyvin jo syömishäiriön kanssa koska mua huolestuttaa oikeesti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei tartte olla huolestunu :) Ja ehkä mä postausta teen aiheesta täs pian taas!

      Poista