keskiviikko 4. helmikuuta 2015

New York☆

Nyt ette saa meikkipäivitystä, voi harmi! Tällä kertaa tulee sellaista semijoutavaa löpinää, sillä en ole nyt oikeasti ehtinyt vaan laittautumaan siihen kuntoon että naamaani voisi nettiin laittaa. Olette varmaankin huomanneet sen instagramistanikin, että selfieiden määrä on ollut aika minimissään. Minulla alkoi taas lähiopetus koulussa ja sitten arjen asioissa on ollut pyörittelyä jonkun verran. Siksi aikani on ollut semikortilla. Nytkin minua odottaa kasa asioita jotka tulisi tehdä. >_> Aion kuitenkin olla sen verran itsekäs että kun olen saanut tämän blogipostauksen kirjoitettua painelen pihalle ja lenkille.

Otsikko lienee antanut jo vähän vinkkiä. Minun on pakko päästä hehkuttamaan, ja minähän totta kai leuhkin aina kun siihen validin mahdollisuuden saa :D Olen nimittäin lähdössä kuukauden kuluttua New Yorkiin! Poikaystäväni osti meille lentoliput jokunen aika sitten, vähänniinkuin aikaiseksi synttärilahjaksi, koska ollaan molemmat (toivon mukaan!!!) kesällä töissä. Kouluahan minullakin on maaliskuussa, ja siksi reissu jää semilyhyeksi, mutta matka se sekin on vaikka hiukan lyhyehkö onkin. Reissunkin tiimoilta tässä on järjesteltävää, esimerkiksi passini on ottanut matkan varrella jonkun verran damagea, ja se täytyy käydä uusimassa. Siinä taas huomaa että kyllä on maalainen ihan hukassa tässä isossa maailmassa, kun on poliisillekin vaikeampi mennä. Vesannolla asuessani homma hoitui kun suunnisti vain Kuopion poliisiasemalle ja suurin piirtein ovelta huikkasi että saako tulla. Nomutta, kai meikä tämänkin asian saa järjestettyä.
Olen aivan innoissani! *w* Vielä ei ole mitään kummempia suunnitelmia mitä tehdään ja mihin mennään. En ole varsinaisesti perehtynyt Nykin tarjontaan mutta kaipa sekin tässä selviää. Olen ollut niin kiireinen (toistelenko itseäni?) etten ole vielä ihan kunnolla kerennyt suunnittelemaan ja miettimään asioita. 

Minä kyllä teille lupasin että en mitään poikaystäväpostausta ala tekemään, kun muutama sitä kyseli. Mutta kuten yllä mainittua, leuhkinhan minä ainakun siihen mahdollisuuden saan niin tässä nyt todistusaineistoa via Instagram etten minä nyt teille sentään ihan paskaa täällä blogissani puhu :D Onhan tämä parisuhdekin nyt vienyt paljon aikaa mutta on tämä kyllä sen arvoistakin! 

Eipä minulla nyt sitten sen kummempia. Ajattelin teiltä kysyä, että mitä käymisen arvoista New Yorkissa on? Missä kannattaa shoppailla? Ja sitten ihan kaikista polttavin ja tärkein kysymys, johon erityisesti toivon vastausta: Mistä saan kesätyön josta maksetaan hyvä palkka ja mikä on kivaa ja mihin pääsee varmasti? Terveisin aikalailla epätoivoinen työnhakija. 

3 kommenttia:

  1. Itse en nykissä ole käynyt, mutta vanhempani ovat muutama vuosi sitten. Kehuivat todella paljon jotain ravintolaa jossa tarjoilijat lauloivat! Se on kuullema monen aloittelevan Broadway tähden aloituspaikkoja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oo kiitti vinkistä :) Pitääkin vähän googlailla! :)

      Poista
  2. Mä sanoisin että musikaalit siellä on ihan must, etenkin Wicked on tosi tosi ihana! Saman päivän näytöksiin saattaa saada lippuluukuilta edullisia hattuhyllypaikkojen lippuja.
    Sit voisin suositella shoppailua etelä-Manhattanin Forever 21:ssa. Siellä on halpaa vaatetta, laadultaan ei ehkä parasta mutta ihan perus h&m-tyylistä.
    Sit Sephoran ja MACin meikkikaupat syö myös rahapussin sisältöä kiitettävästi! :D
    Kulttuuripuolelta vaikka ristely Ellis Islandille on kiva ja ja... Hmm. En keksi muuta vinkkiä. Hauskaa matkaa!

    VastaaPoista