sunnuntai 17. helmikuuta 2013

Finally! Prom dances are over☆



 Oijoi, olen niin onnellinen että vihdoin stressi hellittää, ja nyt on Wanhat tanssittu! ^o^/
Vaikka suhtauduinkin tansseihin oikeastaan alusta asti hyvin, noh, pessimistisesti, niin loppujen lopuksi ne menivät ihan hyvin ja minulla oli hauskaa ^w^
Jatkot jäivät nyt välistä, mutta pitää sitten ottaa ilo irti abiristeilyllä jatkojenkin edestä :D


Ooo I'm so happy that I don't have to carry stress anymore. Now Prom dances are over! ^o^/
Even though I was actually pessimistic from beging, I still had fun! And dances went well after all ^w^
I missed afterparties, but we still have cruise on next year. I have to party hard then :D


 Inkeri, me, Sari, Minna and Ami. All were so beautiful ^w^
Few girls are missing from this photo, but in all other grouphotos someone always had silly appearance on face :D

Inkeri, minä, Sari, Minna ja Ami. Kaikki oli niin nätteinä ^w^ Muutama tytöistä puuttuu tästä kuvasta, mutta muissa ryhmäkuvissa missä kaikki olisivat olleet oli aina jollakulla ilme päällä :D

My outfit!
Dress: eBay
Necklace: Kalevala
Tiara: Käherrystarvike
Shoes: Carlson

And my makeup. Sorry I look really derp XD 
Im pretty happy with my hair. I didn't want to reserve time to hairdresser because a) I didn't want to wake up so early and b) I don't want to pay for it. So I put my hair myself.

Ja viimeisinpänä kuvaa meikistä. Sori tuo derppailme, tuo nyt vain sattui olemaan paras kuva... :'D
Olen itse ihan tyytyväinen hiuksiini. Minä en viitsinyt varata kampaaja-aikaa, koska a) en olisi jaksanut herätä tarpeeksi aikaisin ja b) en halunnut maksaa hiustenlaitosta. Kampaus kyllä lässähti illanmittaan jonkun verran.

Ainiin! Pitääpä sanoa nyt täällä teillekin rakkaat lukijat, että olen lähdössä ensi kesänä vaihtoon Japaniin! Olen niin onnellinen, vihdoin unelmani kävi toteen ^w^/ 
Nyt olen sitten viettänyt aikaa oppikirjojen parissa :)

I almost forgot to say for you, beloved readers, that I'm going to Japan as an exchange student!^w^/
I'm so happy, my dream will come true!
Now I just have to spend time with studying Japanese. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti