sunnuntai 16. helmikuuta 2014

My ask.fm and twitter!☆

Repäisin ja loin itselleni tunnukset kahteen sellaiseen paikkaan, joita olen viimeiseen asti vastustanut. Mutta pakkohan se on minunkin kun kaikki muutkin!

Ask.fi
Eli päätin kaikesta huolimatta luoda itselleni tunnuksen askiin, vaikka tiedänkin millaisesta sivustosta on kyse. Ihan mielenkiinnosta, ja onhan se mukavaa seurata mitä muilta kysellään! Heittäkäähän ihmeessä kysymyksiä, niihin on mukava vastailla <3

Twitter
Ja sitten twitter! Minulla on vielä hiukan opettelemista tämän laitoksen kanssa, en ole ihan sinut vielä twitterin kanssa. Kyllä minä sinne yritän aina räpeltää jotakin ja tykkäillä ja seurailla muitakin. Päivitän twitteriäni suomeksi, englanniksi, japaniksi ja joskus jopa ruotsiksi :'D Olen päättänyt alkaa treenaamaan kielipäätäni, jos en muualla niin sitten twitterissä edes.

You can follow me now in Twitter and ask.fm! I decided to create accounts to those websites! If you want, you can link your profiles for me, so I can follow you ^w^

Seuraajaksi saa ryhtyä, ja sitä kovasti tietenkin toivoisinkin! Linkatkaa minulle omia tunnuksia, niin pääsen seurailemaan teitäkin ^w^

2 kommenttia:

  1. Kiitos linkistä postaukseeni! :-) Aaaws, ihanan omaperäinen ja mahtava banneri, mutta huos, eiipäs paljasteta liikaa, että jää jotain esiteltävääkin, jos blogisi yltää kolmen parhaan joukkoon. :-) Mut toosi mahtava blogi!

    http://mylifeandmystoryy.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Awww kiitoksia <3 Sunkin blogi on tosi ihana, oon lueskellu sitä jo pidempään :))

      Poista